כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

סיפור לא רגיל של מיכל לויטין: "שילמתי על הנעליים ונתתי לה אותן"

היא מדדה נעליים בחנות ואז ניגשה אליה אישה שביקשה לקבל אותן ליום אחד • בעלה עמד מהצד בכל הזמן הזה • היום הגיע הסוף המפתיע • קראו את הסיפור המקסים של מיכל לויטין

סיפור לא רגיל של מיכל לויטין: "שילמתי על הנעליים ונתתי לה אותן"

ביום שישי האחרון, העלתה מיכל לויטין לקבוצת הפייסבוק "נשים לב", את הפוסט הבא: "עד כמה אני משוגעת ועד כמה זה הזוי...הייתי עכשיו בחנות נעליים ומדדתי נעליים אלגנט מהממות וניגשת אלי אישה דתיה נחמדת מסתכלת על הנעליים מוציאה שמלה חגגית בול לנעל. ושואלת אותי אם היא יכולה להיות חוצפנית ולשאול אותי איזה מידה אני ושאני אומרת לה 38 היא אומרת וואוו אני יכולה ליהיות עוד יותר חוצפנית ולשאול אותך אם תוכלי להלוות לי אותם לחופה של הבת שלי ביום ראשון.? מפה לשם שילמתי 300 ש"ח ונתתי לה! והיא לקחה את המס טלפון שלי בוכה מהתרגשות על הנס והבטיחה להחזיר.
נעדכן אתכן אם אכן זה חזר.





התגובות להן זכתה היו שונות ומגוונות, מלאות הערכה, הערצה על המעשה וגם ניחומים מוקדמים למקרה שנפלה קרבן לעוקץ בעקבות תמימותה.

הבוקר, שני, בהתרגשות עצומה העלתה פוסט נוסף, ובו ההודעה החגיגית שהנעליים חזרו אליה:
"הבטחתי לעדכן אז חזרו הנעלים. הגיעה עד אלי הביתה מרוגשת והביאה לי מתנה נעליים מto go יין ומעמד, ברכות ונשיקות".




בשיחה עם 'לובי נשי - בחדרי חרדים' משתפת לויטין, שחקנית במקצועה, על התחושות שעברו עליה מאז המעשה: "האמת היא שממש האמנתי לה, ונתתי לה את הנעליים בשמחה. על צד הספק שמעט ניקר בי בכל זאת, אמרתי לעצמי מיד שאני מוחלת. מי שהיה גיבור גדול, יש לציין, זה בעלי. בכל אותו זמן הוא היה איתי בחנות, ראה את המתרחש ו... שתק! אין ספק שזו גבורה אמתית".

בזכות חסד שבא ממקום כל כך נקי, רואים רק דברים טובים - אין ספק.
מיכל לויטין חסד נעליים ערב פסח סיפור על נתינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד