י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ביוזמת השרה גמליאל: אלפי שקלים למרכז נוער במודיעין עילית

במסגרת קול קורא שהפיץ לאחרונה המשרד לשוויון חברתי לתמיכה במרכזי צעירים ברשויות המקומיות, נמצאה העיר מודיעין עילית כעונה על הקריטריונים. בעקבות כך נחתם היום הסכם לפיו יועבר מענק בן אלפי שקלים לטובת תכניות מנהיגות, פעילויות חברתיות לצעירים וציוד למרכזי הצעירים בעיר

מודיעין עילית. צילום: יעקב נחומי/פלאש90
מודיעין עילית. צילום: יעקב נחומי/פלאש90

הבוקר (שני) אירחה השרה גילה גמליאל, בלשכתה במטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי בבני ברק, את ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן, למעמד חתימה על הסכם מענק של המשרד לשוויון חברתי למרכז צעירים במודיעין עילית.

המענק בסך מאות אלפי שקלים, ישמש לטובת פעילויות חברתיות וציוד מרכז הצעירים בעיר. הסיוע מועבר במסגרת קול קורא שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות מקומיות המפעילות מרכזי צעירים, ולפיו כל רשות שתעמוד בתנאי הקול הקורא תזכה למענק לפעילות חברתית לצעירים וציוד למרכזי הצעירים. מודיעין עילית היא אחת הרשויות הראשונות שעמדו בתנאי הקול הקורא וחתמו על הסכמי המענק והיא הרשות החרדית הראשונה שזוכה למענק.

השרה גמליאל: "השקעה בצעירים היא השקעה אסטרטגית לטווח ארוך, שהמדינה היא הנשכרת העיקרית ממנה. חובה על כל מדינה חפצת חיים להשקיע ברווחת הדורות הצעירים, שהם עתידה על כל המשתמע מכך. מדינת ישראל צריכה להיות מחויבת לצעיריה, דור העתיד שלנו, ובאחריותי כשרה לשוויון חברתי להבטיח זאת למען עתיד הדורות הבאים. שמחה על שיתוף הפעולה עם ראש העירייה הרב יעקב גוטרמן, ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה ומשמעותית".

השרה גמליאל ויעקב גוטרמן ברגע חתימת ההסכם. צילום: לשכת השרה גמליאל


גילה גמליאל יעקב גוטרמן מודיעין עילית מרכז נוער מענק כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד