י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כל מה שרציתם לדעת על שירות מצברים עד הבית

כמה פעמים קרה לכם שבדיוק שאתם ממהרים לעבודה בבוקר, מצבר הרכב אינו מניע או דווקא שאתם רוצים לחזור מאירוע מאוחר בלילה גיליתם שהשארתם את האורות דולקים ברכב ועכשיו הרכב אינו מעוניין להניע?

כל מה שרציתם לדעת על שירות מצברים עד הבית

מה עושים במצב שכזה? חייבים להניע את הרכב ולהמשיך להגיע לאן שצריך. אז ישנם כמה דרכים שנוכל להמשיך בהם בדרכנו אל מחוז חפצנו.

הנעה באמצעות כבלים
אם אתם בעלי רכב בעל גיר ידני תוכלו להניע בדחיפה את הרכב אך אם הרכב שלכם הוא בעל גיר אוטומט ניתן להניע את הרכב באמצעות כבלים בחיבור ישיר אל מצבר הרכב, נוכל לבקש עזרה משכן או אדם אחר שעובר בסביבה עם הרכב שלו כדי שנוכל להניע את הרכב ולהמשיך בנסיעה (צריך לזכור כי יש להניע את הרכב שלנו עם רכב מתאים לא ניתן להניע את רכב פרטי עם אוטובוס או משאית) אך לא תמיד יש לנו כבלים ברכב ולא תמיד נמצא מישהו שמוכן לעזור ולהניע את הרכב במיוחד אם מדובר בשעה מאוחרת של הלילה.

הזמנה של שירותי גרירה
ניתן להזמין שירותי דרך שניתנים דרך חברת הביטוח במידה ואתם מבוטחים בביטוח שירותי דרך כאשר פותחים קריאת שירות של שירותי דרכים צריך לזכור כי בדרך כלל השירות מגיע לאחר כשלוש שעות לפחות ורק אז נוכל להמשיך בדרכנו במידה והזמנתם שירותי דרכים מסוג זה כאשר תרצו לרכוש מצבר דרכו תזכרו כי תשלמו הרבה מאוד בעד מצבר לרכב היות ושירותי הדרכים מנצלים את העובדה כי כרגע בעל הרכב תקוע עם הרכב ומעוניין בכל מחיר להניע את הרכב ולהמשיך בנסיעה.

הזמנה של שירות מצבר עד הבית
הדרך הנוחה הטובה והזולה ביורת היא להזמין שירות מצבר עד הבית שירות זה מתבצע בכל שעות היממה ונותן אחריות ושירות על המצבר החדש בשיחת טלפון אחת ופשוטה תוכלו להזמין שירות שכזה תוך חצי שעה יגיע אליכם נציג החברה יבדוק את הרכב ואת המצבר הישן ובמידת הצורך יחליף לכם מצבר ותוך זמן קצר תהיו בחזרה אל הכביש בדרך למחוז חפצכם.

חברת מאור מצברים לרכב מספקת שירותי מצבר עד הבית כבר שנים רבות ומתמחה בנושא המצברים דרך חברת מאור מצברים תוכלו לקבל מצבר איכותי מהחברות המובילות במחירים ללא תחרות היות ואם קניתם מצבר דרך חברת מאור מצברים אתם חוסכים את פערי התיווך הרבים הנמצאים בענף זה של מצברי הרכב בנוסף תקבלו התקנה מקצועית ואמינה למצבר הרכב שלכם וכמובן אחריות מלאה על המוצרים. תוכלו למצוא את מגוון השירותים של חברת מאור מצברים דרך רשת האינטרנט וכמובן לא רק שאתם תקועים תוכלו לקבל שירות מצבר לרכב עד הבית אלא בכל זמן ובל עת תוכלו לחסוך מעצמכם זמן יקר וכסף רב כאשר אתם משתמשים בשירותיהם של חברת מאור מצברים.
מצבר מצברי שנפ רכב ממונע רכבים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד