י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

חקירות נתניהו: מבוכה למפכ"ל רוני אלשיך

מבוכה למפכ"ל: כשלושה חודשים לאחר שמפכ"ל המשטרה רוני אלשיך הודיע כי החקירה בעניינו של ראש הממשלה לקראת סיום, מודים היום במשטרה כי החקירה "תימשך עוד חודשים"

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך (Roy Alima/Flash90)
מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך (Roy Alima/Flash90)

מבוכה למפכ"ל: כשלושה חודשים לאחר שמפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך הודיע כי החקירה בעניינו של ראש הממשלה כבר לקראת סיום, מודים היום (שני) במשטרה כי החקירה "תימשך עוד חודשים", כך דווח ב"חדשות 2".

על פי הפרסום של משה נוסבאום, החקירה תימשך לפחות עוד חודשיים. הסיבה - לאחר בדיקות ובחינות של התיק הבינו במשטרה שיש עוד מלאכה מרובה לחוקרים - בין השאר חיקורי דין בחו"ל, המשמעותי שבהם הוא של המליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, שעדיין מתקשים לקבוע לו מועד.

כזכור, בינואר השנה התייחס מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך לחקירת נתניהו בשיחה לתא כתבי המשטרה ואמר "בקשר לחלק שלנו, אנחנו בישורת האחרונה, ואנחנו נותנים לזה פוש כדי שלא יקח יותר מידי זמן. תוך מספר שבועות נהיה אחרי החלק המשטרתי". מאז חלפו למעלה משלושה חודשים, וכידוע, המשטרה טרם סיימה את החקירה.

נתניהו נחקר עד כה ארבעה פעמים על ידי חוקרי להב 433, האחרונה שבהם בשבוע שעבר. במשטרה מעריכים, כך על פי נוסבאום, שבתיק 1000, תיק המתנות, מתגבשת תשתית ראייתית והמשטרה תמליץ בסופו של דבר להעמיד לדין את ראש הממשלה נתניהו, אך כתב האישום לא יוגש לפני קיץ 2018.
תיק 1000 משטרת ישראל בנימין נתניהו רוני אלשיך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד