ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מזל טוב: מידד טסה התארס - ומי המאושרת?

תעשיית המוזיקה נערכת • הזמר מידד טסה (23) התארס הערב עם בחירת ליבו, אליה סומך (21), מכוכב יעקב • מזל טוב!

מידד טסה, הערב
מידד טסה, הערב

תעשיית המוזיקה כבר נערכת לאחת החתונות הגדולות בתעשייה, זאת לאחר ההכרזה על אירוסיו של הזמר מידד טסה (23), שהתארס הערב (שני) עם בחירת ליבו, אליה סומך (21), מכוכב יעקב.

שמחת הווארט נערכה הערב בבית הכלה בישוב כוכב יעקב, בהשתתפות בני משפחה, ידידים ומכרים מעולם המוזיקה. טסה לומד בישיבת אור החיים בראשות הגאון רבי ראובן אלבז. המאושרת הטריה לומדת בסמינר נוות ישראל בירושלים.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מי שעומד מאחורי השידוך הוא בן משפחה שהכיר בתקופה האחרונה בין השניים. עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי שמחת האירוסין והחתונה צפויים להיערך בקיץ הקרוב - כאשר גדולי האמנים והזמרים מתעשיית המוזיקה החרדית צפויים להשתתף בה.



טסה החל את קריירת המוזיקה לפני כעשור "כילד פלא" והופיע באירועים בכל השנים, לצד היותו בחור ישיבה לכל דבר, תוך הקפדה על חזות של בן תורה. משנה לשנה תפסה הקריירה תאוצה ושיריו הפכו ללהיטים שמושמעים בתדירות רבה בתחנות הרדיו.

בשנת 2010 החל טסה לשמש כזמר הבית של תנועת ש"ס - כאשר הוא מופיע באירועים רבים של התנועה, בעיקר בערבי סליחות והתעוררות בחודש אלול.

טסה הוציא מאז פרץ לעולם המוזיקה החרדית לא פחות מעשרה אלבומים(!) כאשר בחודשים הקרובים ייצא אלבום חדש בשם 'חתונה'.

אביעד גיל, אמרגנו של טסה ומי שגילה אותו "כילד הפלא" של המוזיקה לפני יותר מעשור, אומר הערב בשיחה עם "בחדרי חרדים": "את מידד אני מכיר קרוב ל-10 שנים, מגיל 13. יש לו מידות מיוחדות ואצילות רבה. שיזכה להקים בית נאמן בישראל, על אדני התורה ויראה עם הרבה נחת ושמחה. מגיע לו את הטוב ביותר. ענבי הגפן וענבי הגפן דבר נאה ומתקבל".
מידד טסה אירוסין אליה סומך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד