י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"ישבתי בקו 422 והרגשתי במבצע אנטבה: אנשים השתיקו את הילדים"

הורים התחננו לילדים שיהיו בשקט כדי שהנהג לא יתעצבן יותר - הוציאו תהלים והתפללו • כך הפכה נסיעה תמימה מירושלים לבני ברק לשעת אימה • מחברת 'אפיקים' טרם נמסרה תגובה

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

את הנסיעה הזאת ל.ק מירושלים לא תשכח כל כך מהר, וכנראה גם לא הנוסעים הנוספים שהיו על האוטובוס.

זה קרה לפני כשבוע, ביום שלישי ר"ח ניסן קרוב לשעה 10 בבוקר, בקו 422 של חברת אפיקים מירושלים לבני ברק.

"כבר כשעליתי בצומת רמות ההתחלה היתה שלילית. עלו יחד איתי שני מאבטחים והנהג התעצבן עליהם: 'למה אתם עולים'? שאל אותם.
'אנחנו אבטחה, אתה לא רואה'? ענו לו והתקדמו. הנהג היה עצבני מאוד וקילל לעצמו בערבית",

משחזרת ל.ק בשיחה עם 'לובי נשי – בחדרי חרדים' וממשיכה: "איך שעלינו על כביש ראשי אחרי גבעת זאב הנהג התחיל לנהוג כמו מטורף. סטה מנתיב לנתיב, ברקסים מפחידים, ברמה כזו שאנשים היו בהלם".

אחת הסצנות היה העצבים של הנהג כלפי בחור שישב מאחוריו ושוחח בטלפון. "הוא ישב מאחוריו והנהג פשוט עצר והתחיל לצרוח ולקלל בערבית. הבחור קם מיד ועבר לסוף האוטובוס כדי לא לעצבן את הנהג".

לדבריה של ל.ק, אנשים ישבו מפוחדים באוטובוס. "היתה דממה. הרגשנו כמו בסצנה ממבצע אנטבה. נהג ערבי משתולל, נוסעים יהודים שלא מעזים לפצות פה", היא מתארת. הנהג הזועם המשיך את נסיעתו מסכנת החיים כשהנהגים בנתיבים סמוכים שולחים מבטים המומים.

"אמהות פשוט התחננו לילדים שידברו בשקט ושלא יבכו 'כדי שהנהג לא יתעצבן עוד יותר'", משחזרת ל.ק. "אנשים הוציאו ספרי תהילים והתפללו".

בשלב מסוים הנהג כנראה טעה בדרך והמשיך למקום מחוץ למסלול, מה שעורר בהלה רבה יותר בקרב הנוסעים. "התקשרתי למוקד 100, אי אפשר היה לסבול יותר", משחזרת ל.ק. "ביקשתי מה' שיתן לי לרדת מהאוטובוס הזה בריאה ושלמה. המוקדנית שמעה את הפרטים, אמרה שיבדקו את הסיפור וזהו. מה עוד יכולנו לעשות שם"?

לאחר שירדה בתחנה הראשונה בגבעת שמואל "כי לא הייתי מסוגלת להישאר שניה נוספת על האוטובוס הזה", היא התקשרה לחברת אפיקים. הנציג שענה לה קטע את דבריה ואמר לה שהכתובת היחידה היא שירות לקוחות, שפתוחים בין 10-12, שם תוכלי לדבר על הנהג ו"הוא מקווה שיהיה בסדר".

על אף פניה חוזרת של 'בחדרי חרדים' - טרם התקבלה תגובה מחברת 'אפיקים'.
חברת אפיקים פחד באוטובוס נהיגה מסכנת חיים זהירות בדרכים נהג אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד