כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

כדת משה וישראל: מי הרב שיקדש את זוג המפורסמים?

כדת משה וישראל: בעולם הבידור הישראלי מסקרים את חתונתם הקרובה של שני כוכבים מוכרים, יהודה לוי ושלומית מלכה • מסדר הקידושין בחופת הזוג - שתיערך כדת משה וישראל - יהיה הרב בן ציון נורדמן • נורדמן ל'בחדרי': "שמח שעוד זוג מפורסמים מתחתנים כדת משה וישראל"

נורדמן ולוי. צילום: איציק בלניצקי
נורדמן ולוי. צילום: איציק בלניצקי

 

כדת משה וישראל: בעולם הבידור הישראלי מסקרים את חתונתם הקרובה של שני כוכבים מוכרים, יהודה לוי ושלומית מלכה. בקרב רבנים עורכי חופות, ישנה תחרות עזה, מי יהיה זה שישמש כ'רב המקדש' בחתונות מתוקשרות אלו. אחד הבולטים בתקופה האחרונה הוא הרב בנצי נורדמן.

גם בחתונת לוי ומלכה שתתקיים בחווה סודית בדרום - שנשכרה במיוחד, ותיסגר בפני מבקרים ואורחים בלתי קרואים - ישמש הרב נורדמן כרב המקדש בחופה שתיערך כדת משה וישראל.במסגרת גל משמעותי שמתחולל בעולם הבידור הישראלי, בו בזה אחר זה ידוענים מודיעים על התקרבות, בדרגה כזו או אחרת אל הדת, גם בני הזוג הללו מציינים כי הם מתקרבים ליהדות.

מה שהיה בעבר לא ראוי בעולם הבידור, כש"כוכבים" ניסו לברוח מחיבור אל הדת והיהדות - הופך לרצוי, ואפילו סיבה טובה ליחסי ציבור. הרב נורדמן אף קירב את בני הזוג לדת בתקופה האחרונה, ואומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אני שמח שעוד זוג מפורסמים מתחתנים כדת משה וישראל - למרות שיש כאלו שמנסים לערער את המושג של חתונה יהודית".

לדבריו: "כל מפורסם ומפורסמת שאני מקרב לדת, זו שליחות עצומה. היה חשוב ליהודה ושלומית שהחתונה תערך כדת משה וישראל בצורה רוחנית. הם גם התעניינו לדעת את המשמעות של התאריך בו הם מתחתנים - בראש חודש סיון - כמו שכתוב בספרים: 'שכל חופה זה כמו מעמד הר סיני' ובחודש סיון ניתנה התורה לישראל".

השניים הגיעו בשבוע שעבר, לאריזת חבילות לנזקקים לחג הפסח "קמחא דפסחא" יחד עם הגאון הרב דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק. "הם הגיעו לאריזת החבילות לנזקקים, בכדי לעודד את הציבור ולהראות שגם מפורסמים שותפים לעזרת הנזקקים. הביקור שלהם יצר הד חיובי שהביא קהל רב שתמכו ועזרו". אומר גורם שמנהל את חלוקת החבילות לנזקקים "בקמחא דפסחא - "חג שבע" שבנשיאות הרב גרוסמן.

הרב בן ציון נורדמן יהודה לוי שלומית מלכא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד