ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

נתון דרמטי בסקר מנדטים חדש של "ערוץ 10"

סקר מנדטים חדש שפורסם הערב בערוץ 10, יממה לאחר חזרתו של השר לשעבר גדעון סער לחיים הפוליטיים, מציג נתון דרמטי במיוחד • כל הפרטים

נתניהו (פלאש 90)
נתניהו (פלאש 90)

יממה לאחר הודעתו של השר לשעבר גדעון סער על חזרתו לפוליטיקה, מתפרסם הערב (שלישי) סקר מנדטים חדש ב"ערוץ 10", ממנו עולה כי חזרתו של סער משנה את פני המפה הפוליטית.

על פי הנתונים, אם הבחירות היו מתקיימות היום, יש עתיד בראשות יאיר לפיד הייתה מקבלת 29 מנדטים, בעוד שהליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מקבלת 27 מנדטים. הרשימה המשותפת - 12 מנדטים, הבית היהודי בראשות נפתלי בנט - 10, כמו גם המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג.

יהדות התורה ומרצ מקבלות 7 מנדטים כל אחת, ש"ס, כולנו וישראל ביתנו - 6 מנדטים כל אחת.

הנסקרים נשאלו בנוסף "מבין המועמדים הבאים מי הכי מתאים להיות ראש ממשלה", כאשר נתניהו עדיין מוביל על שאר המועמדים עם 23 אחוזים, אך רק בפער קטן מהבא אחריו - יאיר לפיד, שזוכה ל-18 אחוז, כשסער קיבל 11 אחוז.

הנתון הדרמטי בסקר היה סביב השאלה: לו הבחירות היו מתקיימות היום, וגדעון סער בראשות הליכוד, למי היית מצביע. על פי הנתונים, הליכוד היה מטפס ל-29 מנדטים מול 29 מנדטים ליש עתיד בראשות לפיד.

כלומר: הליכוד בראשות סער תקבל יותר מנדטים מאשר נתניהו יעמוד בראשה.

עם זאת, בקרב מצביעי הליכוד זוכה נתניהו לעדנה, כאשר 68 אחוז ממצביעי הליכוד השיבו כי הם מעדיפים אותו בראשות המפלגה, לעומת 13 אחוז בלבד שמעדיפים את סער, שישה אחוזים שמעדיפים את השר ישראל כץ ושלושה אחוזים שמעדיפים את גלעד ארדן.
סקר בנימין נתניהו גדעון סער יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד