י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חשד: יהודייה נדחפה אל מותה מקומה שלישית בבניין ברובע ה-11 בפריז

בלילה שבין שני לשלישי אותרה גופת אישה יהודייה בת 66 בתחתית הבניין בו היא מתגוררת ברובע ה-11 בפריז, כשהיא ללא רוח חיים. עד ראייה: ראיתי גבר דוחף אותה מהמרפסת אל מותה. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה חשוד • כל הפרטים

אילוסטרציה (רויטרס)
אילוסטרציה (רויטרס)

לפנות בוקר (שלישי) אותרה גופת אישה יהודייה כבת 66 למרגלות הבניין בו היא מתגוררת ברובע ה-11 בפריז בירת צרפת, כשהיא ללא רוח חיים. על פי החשד הראשוני, היא נדחפה אל מותה על ידי שכנה בן 27, שנעצר, ובשלב זה מבקשות הרשויות את נתיחת הגופה. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי בלילה שבין שני לשלישי, בסמוך לשעה 4:30, שכן בבניין מגוריה עלה לדירתה, בעקבות כך האישה התעוררה ונמלטה לעבר המרפסת. מנחם פרץ, נציג זק"א בפריז ואיש החברה קדישא, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי עד ראייה נתן עדות במשטרה וסיפר כי ראה את החשוד דוחף את האישה מהמרפסת - אל מותה.

בשלב זה המשטרה חוקרת את המניע למעשה ומנסה להבין מה ניסה החשוד לעשות כשפרץ לביתה של האישה. כאמור, גופת המנוחה הועברה למכון הפתולוגי בפריז ואנשי החברה קדישא וזק"א פועלים על מנת לזרז את שחרור גופתה לצורך קבורה - ללא נתיחה שלאחר המוות.

החשוד, בן 27, נעצר על ידי המשטרה ונשלח להסתכלות באגף המיוחד לחולי נפש בתחנת המשטרה לאחר שעלה חשד כי הוא מעורער בנפשו.

על פי החוק בצרפת, כל אדם שמת שלא בדרך הטבע, הגופה נמצאת ברשות המדינה עד להחלטה אחרת של בית המשפט. כאשר יש חשד לפלילים מבצעים נתיחה שלאחר המוות, כמעט ללא יוצא מהכלל. אולם, בקהילה היהודית ונציגי החברה קדישא - זק"א מקווים כי הרשויות יגלו רגישות לנושא הנתיחה וישחררו את הגופה תוך מספר ימים ללא נתיחה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי למנוחה שלושה ילדים, אחד מהם מתגורר בישראל. בנוסף, למנוחה אחות המתגוררת בביתר עילית.
פריז נפילה מגובה רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד