י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הכן את הגינה לקיץ / אבי איתן

האביב הגיע וכל הבית לובש חג, עכשיו הגיע הזמן להלביש את הגינה. היום אפשר לטפח גינה במינימום מאמץ עם פתרונות חדשניים כמו סידורי עציצים חדשניים או כדים שמשקים את עצמם, מאירים את הגינה ונותנים מראה זוהר למרפסת או הגינה.

הכן את הגינה לקיץ / אבי איתן
צקפון

בית עם גינה הוא אחד מהחלומות הנפוצים ביותר אצל רבים מאתנו. פינה פרטית, שקטה, ירוקה ורגועה שבה נוכל לנוח מעמל יומנו. גינה שתהפוך את הבית שלנו מקופסה אפרורית שבה ישנים לבית חמים שכיף לארח בו קרובי משפחה וחברים, או סתם לרבוץ יחד עם הילדים בשמש המלטפת. אך לא לכולם יש זמן או פניות להשקיה ולתחזוקה יומיומית של הגינון בביתם ולא כולם יודעים איך אפשר להפוך את השטח הירוק בבית מסתם מקבץ של צמחים לשטח מעוצב בהקפדה. אז הנה כמה מוצרים שישדרגו לכם את הגן, יכניסו פינות ירק לתוך הבית או אל המשרד, ויתנו טאצ' עיצובי יוקרתי ומיוחד לסביבת המגורים. כל זאת, מבלי שיעמיסו עליהם השקעה מעיקה של זמן וכסף.

חברת דקו כד חברה מקצועית וותיקה המתמחה בפתרונות לעיצוב OUTDOOR, מציעה מגוון מוצרים של החברות המובילות בשוק ה-OUTDOOR בעולם, מוצרים באיכות מעולה שנותנים מענה עיצובי משמעותי וגם יכולים לסייע לכם בצמצום הצורך בטיפול השוטף בגינה.

"יש לנו כדים עם מערכת השקיה חכמה. ההשקיה מתבצעת רק כאשר המדיד שמוטמע בתוך המכל הפנימי שבכד מראה לך שצריך להשקות את הצמח. כאשר הכד נמצא בתוך הבית, או המשרד, או הלובי, זה מאפשר השקיה פעם בחודש וחצי עד חודשיים. את אותם כדים ניתן לשים גם בחוץ ואז תדירות ההשקיה תהיה פעם בשבוע או עשרה ימים. כדים משולבים בגן הם אלמנט עיצובי שגם נותן פיתרון למקומות בגינה או במרפסת שבהם אין מערכת השקיה ואתה לא רוצה להיות עבד של הצמח", אמר חלון פיפרנו, מנכ"ל משותף בחברת דקו כד.

הכדים הללו, שמייבאת חברת דקו-כד, מיוצרים בגרמניה על ידי חברת בת של חברת פליימוביל, וכדים נוספים מתוצרת איטליה. הכדים מעוצבים מחומרים פלסטיים באיכות גבוהה ביותר, המאפשרים עיצובים מגוונים, נקיים ומודרניים בשלל צבעים ובברק יוקרתי. "כל העולם עובר לכדים מפלסטיק. הם קלים, נוחים, זולים. הם לא שבירים כמו כדי אבן וחרס שיכולים להיסדק או להישבר על ידי השורשים של הצמחים או על ידי רוחות. הכדים שלנו לא נשברים ולא נסדקים אלא עמידים", הסביר.

מוצרי דקו כד יכולים, כאמור, לסייע לכם גם בכל הקשור לאלמנטים העיצוביים של פינות הגינה – בין אם מדובר בגינה ממש, או במרפסת ירוקה שאתם מתכננים, או בפינה ירוקה בתוך הבית. בין הכדים המעוצבים הרבים שניתן למצוא שם, יש גם כדים איטלקיים בעלי מגוון צורות וגדלים. יש בהם גם כדי ענק בעלי נפח של 700 ליטר המגיעים לגובה של 1.20 מטר ולקוטר של 1.30 מטר. חלק מן הכדים הם כדים מוארים, בעלי גוף תאורה המותקן בתחתית הכד השקוף. הצבת כד מואר שכזה בפינת הגינה או בכל מקום אחר שייראה מתאים, עם הילת האור שנוצרת סביבו, עשויה להוסיף לתאורת הגן ולאווירה החמימה שלו, שחשובה בעיקר בחודשי הקיץ שבהם מבלים הרבה יותר זמן בגינה שמחוץ לבית בשעות הערב הנעימות.

גופי תאורה דקורטיביים נוספים מבית דקו כד מעניקים לכל בעל גינה ומרפסת ירוקה את האפשרות להאיר את השטח שמחוץ לביתו ולהפוך אותו למרהיב ביופיו. מדובר בערכה של תאורת גן במתח נמוך – 12 וולט – המותקנת ללא צורך בהזמנת חשמלאי. היא כוללת שנאי הממיר את המתח מ-220 וולט בשקע שאליו מתחברת מערכת התאורה ל-12 וולט שמתאימים לה וכבלים בעלי שקעים מובנים. אל השקעים הללו מתחברים גופי התאורה – וכאן כבר אפשר לשחק כמעט בלי סוף. יש גופי תאורה ניצבים על עמודים, יש גופי תאורה שקועים, יש ספוטים. כך, מבלי שיש צורך לעשות עבודת חשמל מסובכת, אפשר להתקין לבד מערכת תאורה דקורטיבית, אטומה בפני מים ובעלת אחריות של שלוש שנים, שמשדרגת את הגינה והופכת אותה למוארת ומזמינה.
לפרטים >>>
כדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד