כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ערב פסח: מאות ביצים מסכנות למאכל אותרו בבני ברק

ערב פסח: מאות ביצים מסכנות למאכל אותרו בבני ברק

צילום אילוסטרציה: מועצת הלול
צילום אילוסטרציה: מועצת הלול

עם התקרבות חג הפסח, שבמסגרת ההכנות לסעודות ולמאכלי החג, נזקק הציבור לכמויות רבות יותר של ביצים - סוחרים מאזורים ברחבי הארץ, שואפים לסחור בערים שונות, ובהן גם העיר בני ברק, גם בביצים שאינן בפיקוח וטרינרי, כנדרש.

בעקבות מידע שהתקבל בשיטור העירוני של בני ברק על מסחר בביצים, שהחותמות המוטבעות עליהן מזוייפות, הוחלט על ידי שלמה מלכא, מנהל אגף האכיפה והפיקוח של העירייה ומר יוסף חדד, מנהל השיטור העירוני לפתוח בפעולה מקיפה לגילוי סוחרים בתנאים אסורים.

לצורך זה יצאו שוטרים ופקחים בשיטור העירוני, בפיקודו של מאיר סויסה, מפקד השיטור העירוני בבני ברק, בשיתוף שוטרים ממרחב דן, בהתאם להוראותיו של סנ"צ דני חדד, מפקד המרחב, לסדרה של סיורים ומעקבים בקרב סוחרי ביצים ברכבים פרטיים.

כדי לאפשר את הבדיקה המקצועית של הביצים שולב במבצע השירות הווטרינרי של עיריות בני ברק וגבעתיים, בסיוע הרב ישראל משה פרידמן, חבר הנהלת עיריית בני ברק וסגן יו"ר האיגוד הווטרינרי וד"ר משה רפאלוביץ, הווטרינר המחוזי.

ואכן, המעקבים והסיורים נתנו תוצאות מבורכות לציבור, והסוחרים הבלתי חוקיים נתפסו עם כמויות של מאות תבניות ביצים עם חתימות מזוייפות. הביצים הוחרמו, בהנחיית הרופא הווטרינרי.
זיוף ביצים שיטור עירוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד