ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

וידאו: נשיא המועצת במסר של אחדות

חברי סיעת ש"ס המאוחדת בפ"ת ובראשם מ"מ רה"ע אוריאל בוסו נכנסו למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון הגדול חכם שלום כהן, כדי להתברך לרגל החג ולרגל איחוד המפלגות • תיעוד

וידאו: נשיא המועצת במסר של אחדות
יחצ

לקראת חג הפסח הקרב ובא, ולרגל מינוי של חבר מועצה נוסף לתנועת ש"ס בפתח תקוה, נכנסו חברי תנועת ש"ס בעיר ובראשם מ"מ רה"ע אוריאל בוסו, להתברך מפי נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון הגדול חכם שלום כהן.

באסיפה המיוחדת השתתפו יו"ר ש"ס בפתח תקוה אוריאל בוסו, יו"ר האגף לחינוך ותרבות תורניים אליהו גינת, יו"ר אגף רווחה אשר שוקר ויו"ר אגף נוף וגנים אליהו צאלח, לצד ראש הלשכה החדש של בוסו, איציק עובדיה.

חברי התנועה התקבלו בלבביות רבה על ידי נשיא מועצת חכמי התורה ששיבח אותם על פעילותם ובירך אותם בהצלחה רבה בכל מעשה ידיהם.



בוסו הציג בפני נשיא המועצת את משה צאלח, אשר התמנה השבוע לחבר מועצה בעירייה, הרביעי במספר מטעם תנועת ש"ס בעיריית פתח תקוה.

בוסו הסביר כי צאלח היה נציג מטעם תנועת יש"י שהתפצלה מש"ס לפני כ-15 שנים ועכשיו, בברכת רבני התנועה, הוחלט על איחוד מרשים במסגרת חזרה לתנועת ש"ס, כדי לפעול בכוחות משותפים למען קידום המטרות והצרכים של תושבי העיר מכל גווני הקשת הדתית והפוליטית.

לאחר מכן הציג את ראש לשכתו החדש, איציק עובדיה, ששימש בעבר כסגן ראש העיר מטעם הליכוד. באסיפה שהתקיימה השבוע בסיעת ש"ס לכבוד מינויו של צאלח, עובדיה סיפר על קורותיו במסדרונות העירייה לפני שנים אחדות ואמר כי אומנם הוא היה איש ליכוד בכל רמ"ח איבריו אבל עכשיו הוא מחויב לש"ס גם בשס"ה גידיו.

בתגובה אמר נשיא המועצת: "כאיש אחד בלב אחד, אומר המדרש, המשמעות היא שכאשר אין אחדות, אין בכלל איש. זה לא איש שחסר אלא רק האחדות מביאה שלמות".

לאחר מכן בירך את נציגי הציבור העוסקים במלאכת הקודש, את פעילי התנועה בפתח תקוה. כמו כן, לבקשת בוסו, נשיא המועצת בירך את כלל תושבי העיר בברכת הצלחה ובברכת פסח כשר ושמח.











חכם שלום כהן אוריאל בוסו פתח תקוה אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד