ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

רצח היהודייה בפריז; פרטים חדשים נחשפים: "התחננה על חייה כשהשוטרים עמדו בחוץ"

בעוד גופת המנוחה עושה את דרכה לקבורה בארץ, נחשפים פרטים חדשים על האירוע המחריד בפריז, בו נרצחה מרת שרה חלימי ז"ל • לדברי קרוביה ששוחחו עם 'בחדרי', הרוצח דקר את המנוחה בשנתה תוך צעקות "אללה אכבר" • כל הפרטים

מסע הלווייתה של שרה הלימי הי"ד בפריז, היום
מסע הלווייתה של שרה הלימי הי"ד בפריז, היום

בעוד גופת המנוחה עושה בשעה זו (רביעי) את דרכה לקבורה בארץ, נחשפים פרטים חדשים על האירוע המחריד בפריז, בו נרצחה מרת שרה חלימי ז"ל. לדברי קרוביה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', מדובר באירוע טרור לכל דבר.

לדברי גורם המכיר את הפרטים מקרוב, ואף היה בזירת הרצח, "החשוד שנעצר הינו שכן של האישה, שהייתה לבדה בביתה בקומה השלישית בבניין ברובע 11 בפריז".

לדבריו, מדובר בצעיר מוסלמי כבן 27 המתגורר עם הוריו בקומה השנייה. "לדברי השכנים, בזמן האחרון הוא הקצין את דעותיו והפך למוסלמי אדוק" אומר הגורם. "בליל הרצח הוא החל לצעוק ועורר מהומה. הוריו ושכנים במקום הזעיקו את המשטרה, אך מי שהגיעו למקום היו שוטרי מקוף רגילים".

לדבריו, "השוטרים לא רצו להתעמת עמו והחליטו לחכות לכוח ימ"מ שהוזעק למקום. בזמן שהשוטרים המתינו מחוץ לדירתו הוא טיפס דרך המרפסת אל הקומה השלישית, שבר את החלון ופרץ לדירה".

לדברי הגורם ששוחח עם "בחדרי חרדים", "החשוד דקר את האישה במיטתה תוך כדי צעקות "אללה אכבר" ולאחר מכן, תוך שהיא מתחננת וזועקת על חייה, הוא גרר אותה ודחף אותה מהקומה השלישית".

"המשטרה תפסה אותו, אך רק בשעות הצהריים הודיעו למשפחה על האירוע" אומר הגורם. ל"בחדרי חרדים" נודע כי החשוד ריצה בעבר פעמיים עונש מאסר על עבירות אלימות.

בשעות האחרונות נערכה הלווייתה של המנוחה בפריז ובשעה זו מוטסת הגופה לארץ, כאן תיטמן בהר המנוחות. ל"בחדרי חרדים" נודע כי מסע ההלוויה ייערך מחר בשעה 11:30 והמשפחה קוראת לציבור לבוא ולהשתתף במסע הלוויה.

במסע ההלוויה הספידוה ראשי הקהילות הגדולות בפריז - הרב יצחק כץ וחתנו הרב מרדכי רוטנברג, שהמנוחה עבדה במוסדותיהם, שהעלו על נס את זכותה שמתה על קידוש השם בערב פסח.

כמו כן דיברו על מסירות נפשה לחינוך ילדיה לתורה ויראת שמיים. במסע ההלוויה השתתפו ראשי הקונסיסטוואר בראשות היו"ר, ג'ואל מרגי, שעשו ככל שביכלתם לשחרר את הגופה מידי המשטרה ולהביאה לקבר ישראל ללא נתיחה.
פריז רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד