כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

זה עובד: טראמפ ושגרירתו מורידים לחץ מישראל

שגרירת ארה"ב לאו"ם - "מועצת הביטחון של האו"ם לא תתמקד בסכסוך הישראלי-פלסטיני החודש"; במסיבת עיתונאים משותפת עם עבדאללה מלך ירדן הצהיר טראמפ - "אני עובד מאוד קשה בניסיון ליצור שלום בין ישראל לפלסטינים"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, צילום: רויטרס
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, צילום: רויטרס

לראשונה מזה שנים, מועצת הביטחון של האו"ם לא תתמקד החודש בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני במזרח התיכון - כך הכריזה השגרירה האמריקאית ניקי היילי, שמכהנת כנשיאה במועצה לחודש אפריל.

"אנחנו לא הולכים לתמוך בפעולות הפלסטיניות כאן באו"ם עד שיגיעו לשולחן המשא ומתן" אמרה היילי, "אנחנו לא רוצים לראות יותר שום צעד בנושא הפלסטיני שיגרום שוב לישראל נזקים ויעשה מהפלסטינים קורבן, עד שנוכל להגיע למשא ומתן מהצד הפלסטיני".

השגרירה הוסיפה כי לדעתה הדיונים שהתקיימו באו"ם עד כה בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני, "היו יותר מכשולים לקראת תהליך השלום מאשר עזרה".

בתוך כך, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ גינה אתמול במהלך מסיבת העיתונאים המשותפת עם מלך ירדן את הטבח בגז סארין נגד אזרחים בעיירה חאן שייחון שבאידליב סוריה.

במהלך פגישתו עם מלך ירדן בבית הלבן, אמר טראמפ כי מדובר ב"עלבון לאנושות". כשנשאל הנשיא בנושא הסכסוך הישראלי פלסטיני השיב טראמפ כי "אני עובד מאוד קשה בניסיון לייצר שלום בין הפלסטינים וישראל. אני חושב שנצליח, ואני מקווה שנצליח".
טראמפ ישראל פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד