כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בני המשפחה: בואו להלווייתה של שרה הי"ד

בני משפחתה של שרה לוסי חלימי הי"ד, שנרצחה בצרפת על ידי אנטישמי, קוראים לציבור לבוא ולחלוק לה כבוד אחרון

הלוויה בהר המנוחות, אילוסטרציה: פלאש 90
הלוויה בהר המנוחות, אילוסטרציה: פלאש 90

 

היום (חמישי) בשעה 11:30 תובא למנוחות שרה לוסי חלימי הי"ד, שנרצחה ביום שלישי השבוע באכזריות בצרפת, לאחר שגופתה הוטסה לארץ. בני משפחתה קוראים לציבור להגיע להלוויה בהר המנוחות בגבעת שאול בירושלים, וללוותה בדרכה האחרונה.

אחד מבני המשפחה של לוסי חלימי הי"ד אומר בשיחה עם "בחדרי חרדים" - "רוב המשפחה מתגוררים בצרפת ולא כולם יכלו להגיע להלוויה בישראל. אנו מבקשים מהציבור לבוא לחלוק כבוד אחרון לאשה שלא רק שזכתה למות על קידוש ה', אלא אף זכתה שכל חייה היו להרבות כבוד שמים. הייתה סמל ודוגמא לאחרים. מסירות נפשה לחינוך ילדיה".

לדברי ארגון "בנועם" המארגן את מסע הלוויה "המשפחה מבקשת מהציבור להגיע ללוות את הנרצחת בדרכה האחרונה, מאחר ואין אפילו עשרה למניין שיגיעו. אזרחי המדינה צריכים להגיע לתת כבוד לנרצחת הפיגוע".

כזכור, אמש בשעות הערב נערכה הלווייתה של המנוחה בפריז בטרם הוטסה גופתה לישראל. במסע ההלוויה בפריז הספידוה ראשי הקהילות הגדולות בפריז - הרב יצחק כץ וחתנו הרב מרדכי רוטנברג, שהמנוחה עבדה במוסדותיהם. הם העלו על נס את זכותה, על כך שמתה על קידוש השם בערב פסח ועל מסירות נפשה לחינוך ילדיה לתורה ויראת שמיים. בנוסף, במסע ההלוויה השתתפו ראשי הקונסיסטואר בראשות היו"ר ג'ואל מרגי, שדאגו לשחרר את הגופה ולהביאה לקבר ישראל ללא נתיחה.

כזכור, כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים', מחקירת הירצחה של שרה חלימי ע"ה בצרפת עלה כי החשוד שנעצר דקר אותה למוות בשנתה תוך צעקות "אללה אכבר", ולאחר מכן גרר את הגופה וזרק אותה מהחלון. בניגוד לדיווח הראשוני, אכן מדובר ברצח אכזרי ממניעים של אנטישמיות ושנאת ישראל.

שרה חלימי צרפת אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד