ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

היום ההגרלה של יד לאחים על ספר התורה

הכניסה להגרלה היום רק עד השעה 21:00 * ספר התורה שיוגרל הלילה יהפוך לרשותו הבלעדית של הזוכה בו * ההגרלה בפיקוח רו"ח ובאישור משרד האוצר.

היום ההגרלה של יד לאחים על ספר התורה
יחץ

התעניינות שיא בהגרלה השנתית הייחודית על ספר תורה מהודר ומפואר, את המוקד שנפתח להרשמה להגרלה מציפים בימים האחרונים המוני פניות של יהודים מכל רחבי הארץ המבקשים להצטרף להגרלה ולזכות בספר התורה.
כפי שפורסם, במסגרת הזכייה הגדולה והחשובה בספר התורה, יקבל הזוכה בהגרלה שתיערך הלילה גם מימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, ואפילו במימון התהלוכה לבית הכנסת שלו.
ממוקד יד לאחים נמסר על פניות מרגשות ביותר שנרשמו בימים האחרונים. כך למשל, היו אלו בני משפחות רבים שמחפשים כבר זמן רב אפשרות להנציח את זכר יקיריהם בספר תורה מהודר. הללו התארגנו במשותף, כשהם מגייסים לשם כך את כל בני המשפחה המורחבת. כולם התקשרו להירשם להגרלה במוקד יד לאחים, במטרה להגדיל את סיכוייהם בזכייה הגדולה.
מהמוקד הטלפוני נמסר של יד לאחים כי ההרשמה להגרלה תיסגר הערב בשעה 21:00 בדיוק, וכי עקב הלחץ הצפוי בשעות האחרונות, מתבקש הציבור להקדים ולהתקשר מוקדם ככל האפשר, ההגרלה בפיקוח רו"ח ובאישור משרד האוצר לפרטים ולהצטרפות להגרלה-לחצו כאן או חייגו ליד לאחים 1800-620-640
אחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד