י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אבי בר לעובדי קול חי: "צביונה של התחנה לא ישתנה"

הבעלים החדש של רדיו "קול חי", נפגש לראשונה בארוע פומבי של עובדי התחנה והכריז, "לא מתכוון לשנות את צביונה של התחנה"

צילום: עופר גדנקן
צילום: עופר גדנקן

 

הבעלים החדש של רדיו "קול חי", נפגש לראשונה בארוע פומבי של עובדי התחנה והכריז, "לא מתכוון לשנות את צביונה של התחנה".

הדברים נאמרו במסגרת סעודה מיוחדת לעובדי רדיו קול חי לקראת חג הפסח שנערכה באולמי "קונקורד" בבני ברק. האירוע שולב עם שמחת ה"שבע ברכות" האחרון לבנו של הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו, המשדר תכנית יומית ברדיו, מזה קרוב לעשרים שנה.

באירוע השתתפו רבנים, אישי ציבור, מגישי התוכניות ועובדי הרדיו. בין האורחים שהשתתפו באירוע, בכירי הרשות השניה: היו"ר אוה מדז'יבוז', המנכ"ל ניר שוויקי, סמנכ"ל התוכן, עידן אור, ומנהל תחום רדיו, אורן טל.



באירוע נשאו דברים הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, הרב משה חיים לאו, מרבני העיר נתניה, הרב אברהם יוסף, רבה של חולון, מנכ"ל התחנה אבי רוזן, שקידם בברכה את הבעלים החדש של התחנה, אבי בר, ואף נפרד מיו"ר דירקטוריון החברה, עדו ליבוביץ, שנשא דברי ברכה מרגשים בתום עשר שנות פעילות בתחנה.

אבי בר בנאומו בפני עשרות העובדים אמר: "אני גאה להיות חלק מהמערכת הזו. זה נראה לכם כבר מובן מאליו להיות מספר 1 בתחומכם, זה מאד לא מובן מאליו, ומאד לא בא טבעי. בדרך כלל יש הרבה יותר כאלה שהם לא מספר 1. להגיע לשם זה מסובך אבל הרבה יותר מסובך זה לשמור על המובילות ולהיות מספר 1 לאורך זמן, ואתם מצליחים לעשות את זה בצורה מרשימה,  בעזרת כל עובדי הרדיו ומנהליו".

 

בר המשיך: "יש לי עוד עסקים, ובחלקם אני מנכ"ל/יו"ר/בעלים, ובדרך כלל לוקח זמן עד שמשלבים ורוקמים מערכת יחסים עם מנהלי העסק, אבל פה, בארבע פגישות התיידדתי עם אבי רוזן בצורה נפלאה ויוצאת דופן".

לסיום אמר בר: "שאלו אותי בכניסה קצת שאלות לגבי צביונה של התחנה, והאם מתוכננים שינויים. אבל מה שעובד ומה שמצליח לא נוגעים בו. הדבר המרכזי שאני יכול לומר: 'אין לנו שום כוונה, לא לשנות את מתכונתה של התחנה, לא את צביונה ולא את אופיה. מי שיקבע ויוביל את הדרך לאן נלך זה אבי רוזן שעושה את זה בהצלחה רבה והוא ימשיך לעשות את זה".

כזכור, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' ביום בו רכש אבי בר את השליטה על תחנת הרדיו, אמרו מקורביו ל'בחדרי', כי הוא לא מתכוון לצמצם את מצבת העובדים וכל כוונתו בהשתלטות על התחנה היא עסקית גרידא וכי אין לו כל כוונה להתערב בתכנים. "את בר לא מעניינת אידיאולוגיה כזו או אחרת. הוא חושב רק בראש של עסקים ולכן לא יתערב מעבר לניהול הכספים" אמר ל'בחדרי' מקורבו של בר.

 

צילום: עופר גדנקן


















אבי בר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד