כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לאחר השחרור; הרב ברלנד במכתב יוצא דופן לחסידיו

שעות ספורות לאחר ההודעה על שחרורו המוקדם, הרב אליעזר ברלנד מפרסם מכתב יוצא דופן לחסידיו • "בחדרי חרדים" עם כל הפרטים

הרב ברלנד (יונתן זינדל, פלאש 90)
הרב ברלנד (יונתן זינדל, פלאש 90)

שעות ספורות לאחר ההודעה של שירות בתי הסוהר על שחרורו המוקדם מכלא של הרב אליעזר ברלנד, משגר היום (חמישי) הרב מכתב מיוחד לחסידיו בו הוא מזהיר שלא לפגוע בשום אופן במתלוננים ובמתלוננות נגדו.

במכתב, המתפרסם כאן ב"בחדרי חרדים" לראשונה, כותב הרב ברלנד: "לכבוד חסידי ברסלב בכל אתר ואתר! בפרט 'שובו בנים'. הננו פונים כאן בקריאה נרגשת לכל חסידי ברסלב ולכל תלמידי שובו בנים - לא לפגוע במתלוננים ובמתלוננות, ולא לאיים עליהם בשום איום, ולא להתקשר אליהם בשום אמצעי תקשורת וכדומה, לא באופן ישיר, ולא באופן עקיף, כי כולם עשו את עבודתם עבודת הקודש בתמימות אמיתית לשם שמים".

הרב מוסיף, "חל איסור חמור לפגוע בהם בכל דרך שהיא. וכל הפוגע בהם ח"ו יורש גהינום, כי אין מעולם לפגוע בשום אדם בעולם מאיזו סיבה שתהיה. וכל המקבלים קריאה זו, יתברכו בכל הברכות בזה ובבא. עבדכם הנאמן אליעזר ברלנד".

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", שירות בתי הסוהר הודיע הבוקר (חמישי) כי הרב ברלנד, שהודה והורשע במעשים חמורים, ישוחרר היום ממאסר, לאחר שהוחלט שלא לערער על ההחלטה להקדים את שחרורו.

כזכור, אמש דווח ב"בחדרי חרדים" כי הרב התמוטט בתאו והובהל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. עם שחרורו הוא צפוי לשהות במלונית הסמוכה לבית החולים. 

לפי הודעת שב"ס, ההחלטה התקבלה לאור הכרעת הפרקליטות כי לא תוגש עתירה על החלטת ועדת השחרורים לשחרר את הרב ברלנד ממאסר. מפקד בית המעצר ניצן חתם על טפסי השחרור, והסוהרים יעזבו את המחלקה בבית החולים בו שוהה הרב.

עוד דווח, כי בחסידות 'שובו בנים' מתכוננים לערוך בימים הקרובים סעודת הודיה ענקית בהשתתפות חסידים רבים.

בתחילת השבוע נחשף ב"בחדרי חרדים" מכתב נוסף ששיגר הרב ברלנד לחסידיו בו הוא התריע בפני החסידים שלא יתקרבו לאזור בו יימצא במהלך תקופת השליש. "לא להתקרב בשום אופן, ומכל איזו סיבה שתהיה, למקום ולאזור שהרב נמצא שם במהלך תקופת השליש. אם מישהו יתקרב יחזירו את הרב ישר לכלא" נכתב.



הרב אליעזר ברלנד ניכוי שליש מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד