י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

קידום אתר תדמית – להגיע לכל אחד!

מהו אתר תדמית, כיצד מקדמים אותו ומדוע בכלל זקוקים לכל האינפורמציה הזו? מידע חיוני על קידום אתר תדמית

קידום אתר תדמית – להגיע לכל אחד!
pixabay

כשמדובר בבניית אתרים של אתרי תדמית הם אתרים שחברות ועסקים רבים מחזיקים בהם. אתר תדמית, כשמו כן הוא – אתר שמצג את התדמית של העסק, החברה, הארגון וכדומה. באתרי תדמית ניתן למצוא מידע על העסק, על החזון שלו וכדומה, וכן מידע נוסף אשר רלוונטי לתחום העיסוק של המקום. זאת בניגוד לאתרי מכירות, אשר מיועדים לפרסום ולשיווק של מוצרים או שירותים שונים, ולעיתים גם למכירה מקוונת דרך האתר. קידום אתרי תדמית חשוב מאד לבעלי העסקים והארגונים השונים.

קידום אתר תדמית

עסק, ארגון או חברה – כולם בונים אתר תדמית למטרה זהה: להביא את עצמם למודעות של הציבור. האתר מסייע להם להגיע לאנשים מקהלים שונים, ממיקומים גיאוגרפיים שונים, מגילאים שונים – להיחשף לקהל גדול, מה שמסייע להם, כמובן, מבחינה עסקית ו/או אידיאולוגית. קידום אורגני של אתרי תדמית משרת אותה מטרה: להביא את האתר למודעות הציבור.

באמצעות קידום אתרים בגוגל, אתר התדמית יהיה גלוי לגולשים רבים יותר, מכיוון שמרבית הגולשים מסתכלים רק על העמוד הראשון של תוצאות החיפוש. ככל שהאתר יהיה במיקום גבוה יותר, כך גדל הסיכוי שגולשים יתקלו בו, וגם יכנסו אליו. קידום אתר תדמית צריך להיעשות בצורה מקצועית, על מנת שהאתר אכן יקודם במהירות, וגם יישאר במקומו הגבוה בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים מתחלק לשני סוגים: קידום אורגני וקידום ממומן. הקידום הממומן מיועד בעיקר לפרסום של מבצעים וכדומה, או כגישור לתקופת הזמן שבין העלאת האתר ועד שהקידום האורגני משיג את מטרתו. אולם שיטת הקידום המומלצת עבור אתרים קבועים היא השיטה האורגנית – הטבעית. קידום אתרים אורגני
משתמש בתנאים שמציגה גוגל לזיהוי אתר כאתר איכותי. האתר עובר שינויים ופעולות קידום רבות, על מנת לגרום לגוגל (כמו גם לשאר מנועי החיפוש) לזהות אותו כאתר איכותי, יעיל, רלוונטי ומעניין – אתר שכדאי לקדם אל ראש תוצאות החיפוש. קידום אתר תדמית מומלץ שייעשה על ידי מקצוענים בתחום, על מנת שהקידום אכן ישרת את האתר ולא יפגע בו, ועל מנת שהאתר יישאר מקודם לאורך זמן.
קידום אתרים קידום אתרים אורגני קידום אתר קידום אתר תדמית כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד