ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

קורע לב; אביו של אלחי הי"ד זעק בבכי: "היית בן יקר - צמא לאלוקים"

אלפי בני אדם ליוו למנוחות את סמל אלחי טהרלב הי"ד, שנרצח בפיגוע הדריסה בצומת עפרה. אביו זעק בבכי מעל קבר הבן: "כבר בברית שלך הרגשתי שתיעקד. היו לי שבעה ילדים, כעת יש לי רק שישה. היית מלאך ונלקחת כמלאך" • תיעוד דומע

קורע לב; אביו של אלחי הי"ד זעק בבכי: "היית בן יקר - צמא לאלוקים"
פלאש 90

אלפי בני אדם, קרובי משפחה ואישי ציבור ליוו הערב (חמישי) למנוחות בהר הרצל בירושלים את סמל אלחי טהרלב הי"ד, שנרצח בפיגוע הדריסה הבוקר בצומת עפרה.

אביו, אוהד, ספד בבכי מעל קבר הבן: "החן הקסום שלך לא השאיר אף אחד ללא חיוך. אנחנו מסרבים עדיין להאמין, נפרדים ולא נפרדים. היית מלאך ונלקחת כמלאך". האב הוסיף בדמעות: "אלחי שלנו, אני זוכר את הברית שלך, לא הסכמת להיעקד. כבר אז הרגשתי עמוק בלב שתיעקד. היית בן יקר, צמא לאלוקים, לניגונים ולשירים".

"כמה כח רצון היה לך, כמה דבקות. איזו גמישות בחומר וברוח. אלחיוש שלי, היית ילד כך כך נדיב לב והיה לך כל כך רחב. כשהיית קטן תפסת סוכריות שזרקו בבית הכנסת וחילקת לילדים שלא תפסו.

"על מה לא ניסית לנגן על, כל הכלים נשמתך ניגנה וכל כך שמחת בחלקך. השפרצת אור וחיים ואהבה לכולם. היה לך חיוך שהמיס את הלבבות של כל מי שלידך. החלק הקסום שלך לא השאיר אף אחד ללא חיוך כולנו אהבנו את הדמיון שלך כשהיית קטן, הרכבת לעצמך כנפיים, רצת לקפוץ מהחלון ואמרת שאתה הולך לעוף לשמים, ועכשיו אתה עף לנו לשמים. אלחיוש, אפילו לא היה לנו זמן. הכל כל כך מהר. אנחנו מסרבים להאמין נפרדים ולא נפרדים.

"החיוך ומאור הפנים שלך תמיד ישאר בתוכנו. אני מודה לבורא עולם על כמעט 21 שנה שקיבלנו כזו מתנה גדולה כזה מלאך משמים. יהיה לנו כזה חלל בתוכנו. היית מלאך ונלקחת כמו מלאך. שמור על כולנו למעלה. נמשיך להיות צמאים לאל-חי. אני מבטיח לך שליבנו ובשרנו ימשיך לרנן לאל חי כמו שכל כך רצית. תהא נשמתך תהא בצרור החיים .תרתי משמע. אני כל כך אוהב אותך".

אמו אל אלחי הי"ד, אביטל, ספדה לבנה: "אהוב שלנו, לפני 21 שנה פחות חודש קיבלנו פיקדון. קסם של ילד עם נשמה אמתית, ועכשיו אנחנו נדרשים להחזיר את הפיקדון הזה. אני מודה לקב"ה על הזכות והעונג שהיו לי בלהיות אמא שלך. קשה לעכל את הבשורה. בלתי נתפס שאתה כבר לא איתנו. הנוכחות שלך גרמה לעולם להיות מקום שמח וטוב יותר".

האם הוסיפה: "מותך הוא אבידה ענקית למשפחה, לחברים, ליישוב, לצבא, לעם ישראל ולעולם. הנשמה הטהורה שלך נגעה עמוק בכל מי שהכיר אותך. אני רוצה להודות לך על כל המתנות שהענקת לנו בהיותך, ומתפללת שנצליח להמשיך ולשמר את הרוח הייחודית שלך, גם כשהגוף כבר לא איתנו. ילד שלי, השארת לנו אתגר גדול".

אחיו ואחיותיו של אלחי הי"ד ספדו לו אף הם: "מה אפשר להגיד בפרידה מאח? איך נפרדים ממישהו שלא רוצים להיפרד ממנו? תמיד הסתכלת על מי שסביבך, על הטוב בכל אחד. העיניים שלך הבינו הכול, גם בלי מילים. המנגינה שלך תמשיך לנגן איתנו שנים".

בסיום מסע ההלוויה שרו האלפים יחד "שפכי כמים לבך נוכח פני השם" ועין לא נותרה יבשה.



כאמור, אלחי הי"ד נרצח בפיגוע הדריסה הבוקר בצומת עפרה שבוצע על ידי המחבל הנתעב, מאלכ חאמד, בן 21 מהכפר סילוואד הסמוך. המחבל נעצר לפני כשנתיים לאחר שניסה לחדור ליישוב אדם בבנימין. מחקירה ראשונית עולה כי המחבל עבר בצומת מספר פעמים כדי לראות אם ישנה התקהלות סביב תחנת האוטובוס עד שבחר להאיץ ואז פגע בחיילים שהיו במקום.

כתוצאה מהפיגוע נהרג אלחי הי"ד וחייל נוסף נפצע באורח קל. במערכת הביטחון יתגברו את הכוחות לקראת החג, זאת על רקע העלייה בגל הפיגועים בזמן האחרון והקריאות של ארגוני הטרור לנקום את מותו של בכיר חמאס שחוסל ברצועת עזה.

צילום: פלאש 90




























פיגוע אלחי טהרלב הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד