י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רבה של צפת סיפר: "תוך כדי הפיגוע התקשרו אלי ושאלו אם להרוג את המחבל"

רבה של צפת, הרב שמואל אליהו, סיפר הערב על שאלה שקיבל הבוקר מתלמיד שלו: "תוך כדי הפיגוע התקשר אלי אחד האנשים שהיו שם ואמר לי 'אני רואה פה את החבר שלי שוכב הרוג, יש לי אפשרות להרוג את המחבל – להרוג אותו או לא להרוג אותו?'

הרב שמואל אליהו. צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90
הרב שמואל אליהו. צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90 צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

 

רבה של צפת, הרב שמואל אליהו, סיפר הערב (חמישי) על שאלה שקיבל הבוקר מתלמיד שלו: "תוך כדי הפיגוע התקשר אלי אחד האנשים שהיו שם ואמר לי 'אני רואה פה את החבר שלי שוכב הרוג, יש לי אפשרות להרוג את המחבל – להרוג אותו או לא להרוג אותו?'".

הרב אליהו השיב כי "המחבל הזה הוא בן מוות. אבל אנחנו לצערנו החוקים פה במדינה לא מספיק מתוקנים ואין אפשרות על פי חוק לעשות בו את מה שצריך לעשות. אמרתי לו שאם זה היה תוך כדי האירוע היה הרבה יותר טוב אבל אנחנו אחרי האירוע לצערנו".


(צילום: רשת מורשת)

הפיגוע אירע הבוקר (ה') בסמוך לשעה 9:45, רכב פלסטיני הנהוג בידי המחבל הנתעב מאלכ חאמד, בן 21 מהכפר סילוואד הסמוך, הגיח בדהירה לעבר תחנת אוטובוס בו עמדו חיילים והצליח לפגוע בשניים מהם תוך שהוא נופל לשולי הכביש. המחבל בן ה-21 נעצר במקום ולא בוצע לעברו ירי.

אחד החיילים, אלחי טהרלב הי"ד, נפצע באורח קשה ולאחר זמן קצר נקבע מותו. חייל נוסף נפצע באורח קל ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים.

הרב שמואל אליהו אלחי טהרלב פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד