כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

להאמין בעצמך גם בלי אישורים

עידן בו ניתן לנהוג גם בלי רישיון - חלומם של אנשים רבים

להאמין בעצמך גם בלי אישורים
לא לגעת

בעבר רישיון נהיגה היה נחלתם של אנשים בודדים, רכב היה יקר בני האדם היו רגילים לחיות בהתאם ליכולותיהם הכלכליות, ורכבים לא היו ברשותם של האנשים הממוצעים, כיום רכב אחד לפחות נמצא ברשות כל משפחה. יש רבים המחזיקים בשני רכבים, הגיל בו ניתן לקבל רישיון נהיגה הפך להיות צעיר, עוד טרם הגיע הנער לגיל 17 הוא כבר רשאי להחזיק ברישיון נהיגה, רישיון כמעט הפך להיות חלק מתעודת הבגרות.

מה עושים כשאין רישיון

רישיונות אינם קיימים אצל נוער לפני גיל 16 + הגיל בו ניתן לעשות רישיון נהיגה. חלק מהנערים מסוגלים לנהוג, הם מחכים רק לרגע בו הם יוכלו להתמקם ליד ההגה ולשלוט ברכב, יש אנשים שלא מצליחים לעבור את המבחן בו מאשרים להם את הנהיגה במכונית, סיבות שונות לדבר, אך כל הסיבות לא הופכות את המצב לנסבל יותר.

היום אפשר הכול

ישנם סוגי רכבים חשמליים בעלי מצבר לרכב אלו, המאפשרים גם לאדם ללא רישיון נהיגה לנהוג ברכבים הללו, רכבים בהם טכניקת הנהיגה היא קלה, המהירות מוגבלת והשימוש נמצא בשטחים מוגדרים ולא בכבישים סואנים, כך גם אנשים ללא רישיון יכולים להתנייד בכוחות עצמם למרחקים גדולים ולא לפתח תלות באחרים.

רכבים של כולם

מכוניות השטח הקלות כגון הרכבים התפעוליים, קלאב קאר ואפילו האופניים החשמליות, כל אלו הם חלק מרשימת הרכבים בהם גם אנשים שעוד לא הגיעו לרישיון נהיגה יכולים לנוע בכוחם, רכבים אלו קלים מאוד לנהיגה, הטכניקה בו עובד הרכב הופך אותו למותאם לכל אחד והגיל
לשימוש בו הוא צעיר מאוד.

להגיע לכל מקום בכל מצב

האופניים החשמליות המאפשרות נסיעה אף ברחוב הסואן, גם הן מאפשרות נסיעה מהירה בקלות וביעילות, הן מוגבלות במהירות הנסיעה אבל גם עם ההגבלה הנסיעה עדיין מהירה בהרבה מאופניים רגילות ומאופניי הילוכים ומאפשרות נגישות כמעט לכל מקום, הרכבים התפעוליים מאפשרים נסיעה בתוך שטחים סגורים. כגון, מושבים וקמפוסים, בשדות ובמפעלים, הדרך פתוחה לכל אחד שרק רוצה.

ניידות היא זכותו של כל אדם
http://matzberim.net/

רכבים של כולם מצבר לרכב רישיון רישיון נהיגה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד