כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

צפו: הנהג המוסלמי הפתיע את הנוסעים החרדים

נהג אוטובוס 77 בירושלים הפתיע את הנוסעים החרדים, כשעטף את כל האוטובוס בנייר כסף - וערך סדר לנוסעים ההמומים

צפו: הנהג המוסלמי הפתיע את הנוסעים החרדים

 

איהאב, נהג אוטובוס אגד קו 77 ממלחה לגבעה הצרפתית בירושלים, מוסלמי בדתו, הפתיע אמש (חמישי) את נוסעי האוטובוס החרדים לאחר שהכשיר את האוטובוס לפסח וערך להם ליל הסדר.

בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים", נראים מושבי האוטובוס מצופים בנייר כסף, כאשר לצדם נתלו קישוטים, ושולחן ליל הסדר ערוך עם כל הסימנים והמצרכים. במהלך הנסיעה, הנוסעים עשו ליל סדר, שכלל מציאת אפיקומן. המוצא קיבל ארוחה זוגית - מתנת אפיקומן מהנהג.



בשיחה עם בחדרי חרדים מספר הנהג איהאב - "עבדתי שעות לצפות את כל מושבי האוטובוס בנייר כסף, אבל נתתי לנוסעים להרגיש את החג בנסיעה - וזה הכי כיף. הנוסעים נהנו ושמחו, וזו הייתה המטרה". לדבריו, "עם החיים למדתי קצת על הדת ומעגל החגים. אני עובד במערב העיר כבר 27 שנים ואני מכיר המון חרדים, אז חסר לי שלא אדע על הדת".

איהאב, שאינו מוכן בשום אופן למסור את שם משפחתו, הוא כנראה הנהג הכי פופולרי בירושלים. הוא עובד באגד כבר 27 שנה ובכל יום עושה את מסלול הנסיעה לא פחות משבע פעמים. כל פוסט שהוא מעלה בפייסבוק זוכה לעשרות ומאות לייקים ותגובות, וכשצפויה שביתה באגד - הוא המקור המוסמך לענות על שאלות הגולשים.

"הרבה אנשים שעולים לאוטובוס מזהים אותי. לפעמים זה מביך, אבל זה עושה לי טוב. הנוסעים יודעים להחזיר לי אהבה, החל בכאלה שנותנים לי שוקולדים והפתעות אחרות וכלה בנוסעים שמבקשים לעשות איתי תמונת סלפי". מספר איהאב.

 

תמונות: קבוצת ירושלמים וירושלמיות










אגד פסח איהאב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד