י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הגר"ח הורה לדרעי: "סייע לטולדנו העריק"

שר הפנים אריה דרעי, עלה להתייעץ אתמול עם מרן הגר"ח קנייבסקי ושאל אם עליו לסייע לעריק הכלוא יעקב טולדנו, אף "שנהג בניגוד לדעת גדולי ישראל ולא התייצב". הרב קנייבסקי הפתיע והורה: "בדיעבד יש לסייע לו". השר פעל לשחררו לפסח

הגר"ח הורה לדרעי: "סייע לטולדנו העריק"

"צריך לעזור לעריק". אתמול (חמישי), הגיע שר הפנים אריה דרעי לביתו של הגר"ח קנייבסקי כדי להיוועץ עמו בנושאים שעל סדר היום הציבורי - ולקבל את ברכתו. "בחדרי חרדים" חושף כי דרעי שאל את הגר"ח האם הוא יכול לסייע לבחור העריק יעקב ישראל טולדנו - שנעצר בגין עריקותו וגרר אחריו גל של הפגנות מצד 'הפלג הירושלמי'.

דרעי הקשה, האם ניתן לסייע לטולדנו - למרות שהוא לא התייצב בלשכת הגיוס לקבל דחייה, נגד דעת גדולי ישראל שהורו להתייצב. ל"בחדרי חרדים" נודע כי הגר"ח השיב לדרעי תשובה מפתיעה: "בדיעבד צריך לעזור לו".

בנוסף, הגר"ח שמע מדרעי על ההתפתחות במציאת פתרון למצוקת הדיור בציבור החרדי ועל העיר שפיר המתוכננת להיבנות ליד קריית גת, כמו גם על הבנייה המואצת עבור הציבור החרדי בערים נוספות.

כאמור, וכפי שפורסם ב"בחדרי חרדים", העריק טולדנו שוחרר ל-72 שעות לחג הפסח, זאת כאמור, לאחר שדרעי פנה בנושא לשר הביטחון אביגדור ליברמן ולגורמים נוספים בצה"ל.

כזכור, אמש פורסם ב"בחדרי חרדים" כי התערבותו של דרעי באה לאחר שדבר מעצרו של טולדנו הגיע לשולחנו של נשיא המועצת הגר"ש כהן, שפנה אל דרעי שיפעל בנושא ושיביא לשחרורו של הבחור לפחות לחג הפסח.
הגרח קניבסקי אריה דרעי הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד