ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הקלה להורים הירושלמים: 3 ימי פעילות לילדים

יוזמה מקורית של פיני עזרא, חבר סיעת ש"ס בעיריית ירושלים, הפכה את 3 הימים של ערב החג לימי כיף לילדים. אלפים כבר השתתפו

הקלה להורים הירושלמים: 3 ימי פעילות לילדים
g

חג הפסח המתקרב, הופך את ההתמודדות של ההורים בציבור החרדי למשימה בלתי אפשרית בהתמודדות עם נקיונות הבית ההכנות לפסח והשמירה על הילדים.

חבר מועצת העיר ירושלים פיני עזרא, מחזיק תיק מורשת מן המזרח, יצא במבצע מקורי חובק שכונות ויזם שלושה ימי פעילויות וכיף לילדי ירושלים בכל המתנסים השכונתיים.

בחודשים האחרונים שקד עזרא, יחד עם מזכ"ל תנועת ש"ס ח"כ יגאל גואטה, על תכנית בשיתוף עם המתנ"סים המקומיים בירושלים, במסגרתם יספקו המינהלים הקהלתיים שלושה ימי פעילות תוכן וכיף לעשרות אלפי הילדים בשכונות החרדיות.

בין האטרקציות השונות שקיבלו הילדים בעלות של עשרה שקלים ליום, ניתן למצוא מכוניות מתנגשות, טרמפולינות, הצגות, הקרנת סרטים ובריכות מים.

"עם כניסתי לתפקיד", מספר עזרא, "יו"ר ש"ס ביקש ממני להקל על חייהם של ההורים והשכבות החלשות ולפעול על מנת לסייע להם בכל מה שניתן. הרעיון שעלה אצלנו לאחר חשיבה משותפת בין היתר עם גואטה, היה להפוך את שלושת הימים האחרונים לפני פסח אשר נחשבים לסיוט עבור כל הורה וילד לחוויה מעצימה עבורם באמצעות ימי כיף.

"מה שמצפה לילדי ירושלים הוא שלל אירועים וחוויות שבעזרת ה יהפכו למסורת ארוכת טווח של עזרה להורים שגם ככה קורעים תחת נטל ההוצאות הניקיונות וההכנות לחג".

במקביל ערך עזרא השבוע שורה של זיצים לישיבות השונות בירושלים, באמצעות זמרים ותזמורות שבחרו הישיבות השונות.
שס פיני עזרא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד