י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

סער: "חזרתי כדי להוביל את ישראל בעתיד"

סער בראיון ראשון לאחר הודעתו: "חזרתי כדי להוביל את ישראל בעתיד - אבל לא אצה לי הדרך"

צילום: מאיר ועקנין - פלאש 90
צילום: מאיר ועקנין - פלאש 90

כשבוע לאחר שהודיע על חזרתו לפוליטיקה, גדעון סער – ישב מול המצלמה והשיב לשאלותיו של הפרשן הבכיר אמנון אברמוביץ, בערוץ 2.

על השאלה, האם הוא מתכוון להתמודד מול ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו השיב: "אני רוצה להיות ברור לחלוטין. חזרתי כדי להוביל את ישראל בעתיד - אבל לא אצה לי הדרך".

לדבריו, "ראש הממשלה הוא מועמדינו לראשות הממשלה בכהונה הבאה, העיניים לבחירות הבאות. אני גם לא יכול לחזור לפעילות רבע שעה לפני הבחירות, אני חזרתי בעיתוי שיאפשר לי לקיים דיאלוג עם הציבור הרחב ועם הציבור בליכוד".

סער נשאל, מדוע על נתניהו לא להשעות את עצמו, בעקבות החקירות נגדו, וכפי שנדרש מאולמרט בעבר לעשות: "חקירה היא רק השלב הראשוני. איזה ערך אתה נותן לבחירת הציבור ולעובדה שיש ממשלה שמכהנת מכוח אמון הכנסת, אם בשלב מוקדם כל כך אתה בא ואומר שצריך לפגוע בערך הדמוקרטי - כשיש חשד בלבד".

בנוסף, הוא התייחס לנושא המדיני ולהתנגדותו לפתרון שתי המדינות: "אני וראש הממשלה שייכים לאותה תנועה שמבטאת את הזרם הלאומי, אבל במשך למעלה מ-20 שנה אנחנו מנסים את אותו הדבר, נכנסים עם הראש בקיר ומגיעים למבוי סתום ואחר כך לאלימות".

סער התייחס לסערת מינוי רעייתו אשת התקשורת גאולה אבן לתפקיד מרכזי בתאגיד השידור הציבורי ואמר כי "גאולה היא עיתונאית מקצועית, מוערכת, חריפה יותר מ-20 שנה לפני שהתחתנה איתי, מה דורשים ממנה? שלא תעסוק במקצוע שלה?. לבוא ולנסות לפגוע בה, אני רואה בזה דבר שלא מתיישב עם העידן שאנחנו חיים בו".

עוד הוא הוסיף כי "הקריירה שלה עומדת בפני עצמה, היא הגיעה להישגים מקצועיים על בסיס הכישורים שלה. אין אף אדם שאני מכיר שהוא יותר אתי מגאולה. היא לא מראיינת אותי, היא לא התעסקה בשידור בנושאים שאני טיפלתי בהם כשהייתי שר. שאף אחד לא יטיף מוסר או ינסה לפגוע בה רק מהטעם שהיא נשואה לי".
גדעון סער הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד