כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

תעלומה: הבית נשרף, הילד נפטר והאם נעלמה

שוטרים ומתנדבים רבים, עורכים סריקות באזור המרכז, אחר אמו של הילד בן ה-12 שנמצא ביום חמישי ללא רוח חיים בדירה בגבעתיים שעלתה באש • חשש כבד לחייה • טרם נקבע מה גרם לפטירת הילד

בזירה. צילום: מד"א
בזירה. צילום: מד"א

המשטרה עורכת חיפושים נרחבים הערב (מוצאי שבת), אחר סיון לביא בת (45), אמו של הילד בן ה-12 שנמצא ביום חמישי ללא רוח חיים בדירה בגבעתיים, בה אירעה שריפה מוקדם יותר.

ביום שלישי בשבוע שעבר, פרצה שריפה קטנה בדירה ברחוב מעפילי אגוז בשכונת כפר שלם בתל אביב. סיון ובנה בן ה-12 פונו במצב קל לאחר ששאפו עשן.

יומיים לאחר מכן (חמישי), לאחר שהשניים שבו לדירה ולא ענו לטלפונים, הסבתא הגיעה לדירה ואיתרה אותם כשהם בהכרה מעורפלת.

לאחר פעולות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הילד, אמו פונתה במצב קל לבית החולים איכילוב בתל אביב. הבוקר, סיון עזבה את גבעתיים ומאז שעות הבוקר שוטרים ומתנדבים עורכים סריקות אחריה מחשש לשלומה.

במשטרה עדיין חוקרים את נסיבות המוות של הילד בן ה-12, האם הוא נפטר כתוצאה משאיפת עשן או שמא חומרים רעילים שנותרו בדירה גרמו למותו - כאשר הסיבה האחרונה היא ככל הנראה גרמה למותו. הוא פונה למכון לרפואה משפטית באבו כביר שם בודקים את סיבת מותו. במקביל, במשטרה מבהירים כי בשלב זה האם אינה חשודה במות בנה.

המשטרה ביקשה מכל מי שיש לו מידע כלשהו על אודות מקום הימצאה של לביא, שלבשה בצאתה מכנסיים בצבע אפור, חולצה בצבע חום ונעלה נעלי ספורט אדומות - להתקשר לתחנת משטרת שכונות לטלפון 03/6304444 או להתקשר למוקד 100 של המשטרה.

תל אביב תעלומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד