י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דרמה בעיצומה של השבת: ראש הישיבה מנע בגופו את העבודות

צינור מים מרכזי התפוצץ בקרית הישיבה באשדוד, ועובדי העירייה הגיעו למקום בעיצומו של השבת כדי לתקנו • מאות אברכים בראשות ראש ישיבת גרודנא הגאון רבי משה שמידע, עצרו את העבודות: "הרב נעמד מול הדחפור עד שהעובדים נסוגו"

הרב שמידע. צילום: קובי הר צבי
הרב שמידע. צילום: קובי הר צבי

דרמה במהלך השבת באשדוד: כך עצר ראש הישיבה חילול שבת על ידי עובדי העירייה.

שני אברכים שסיימו את תפילת המוסף בשבת קודש באחד מבתי הכנסת בקרית הישיבה באשדוד, הבחינו כי לרחוב האדמו"ר מפיטסבורג הסמוך, הגיעו מספר עובדי עירייה שעומדים לבצע תיקון של פיצוץ בצינור מים.

האברכים הזעיקו את המתפללים בישיבת גרודנא ועוד בתי כנסת הסמוכים למקום, ומיד יצאו מאות אברכים בראשות ראש הישיבה הגאון רבי משה שמידע, לעצור את העבודות.

ראש הישיבה בראשות האברכים מחו נמרצות בעובדים. לפי עדות אחד האברכים ששה במקום: "זה היה מחזה מיוחד לראות את ראש הישיבה נעמד בדרכו של הדחפור, שהובא למקום ולא אפשר להתקדם בעבודה".

יצויין כי במקום נכח גם מנכ"ל העירייה אילן בן עדי. ורק לאחר דין ודברים החליטו העובדים כי לא ניתן לבצע כך את העבודה והם נסוגו מהמקום.

לאחר שהתפנו רבים מן המוחים, עלה מנהל העבודות למעונו של ראש ישיבת גרודנא הגר"מ שמידע ושאלתו האם שייך להביא מספר נכרים שיבצעו את העבודות. ראש הישיבה השיב בפניו לשלילה ובירכו בחום כי לא ינזק מכך ואדרבא בזכות דבר זה תהיה לו הצלחה בפרנסתו כי השבת היא מקור הברכה.
חילול שבת גרודנא הרב משה שמידע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד