כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

גם בסאטמר תוקפים את קלפי "השומרים"

אפילו בחסידות הקנאית סאטמר החליטו לצאת נגד סדרת הקלפים "השומרים" המכוונת להסית ילדים נגד הוריהם המחזיקים במכשיר שאינו כשר

הרה"צ רבי מנחם מנדל טייטלבוים בן האדמו"ר מהר"א ממסאטמר
הרה"צ רבי מנחם מנדל טייטלבוים בן האדמו"ר מהר"א ממסאטמר

בנו הגדול של האדמו"ר מהר"א מסאטמר, הרה"צ רבי מנחם מנדל טייטלבוים רב הקהילה בשכונת וויליאמסבורג, תוקף בדרשת שבת הגדול את משחק קלפי 'השומרים' המכוונים נגד מחזיקי סמארטפונים.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', לפני מספר חודשים נחשפו לראשונה הכרטיסים הרבים שהודפסו בריכוזים החרדים בארץ ובעולם, ומי עומד מאחורי המהלך.

גם עכשיו הכרטיסים עדיין מחולקים והם "המשחק" אצל הילדים. בשבת הגדול בעת הדרשה תקף הגרמ"מ טייטלבוים את הקלפים ואמר - "איני יודע איזה רבנים עומדים מאחורי התכנית. אבל בכל דורותינו ידענו שההורים מחנכים את הילדים והילדים מחנכים את ילדיהם וכך הלאה. ולא חס ושלום להיפך שהילדים יחנכו את ההורים. ובפרט בסגנון שכתוב שם שאסור לדבר ככה נגד אף יהודי, ובטח לא ילדים נגד הוריהם".

כזכור, הקלפים הממותגים כ'שומרים' הפכו למשחק קבוע אצל ילדים בחודשים האחרונים. הקלפים, ובהם ציטוטים - חלקם שקריים ואחרים מניפולטיביים ומרושעים, מתריעים נגד מחזיקי האייפונים ויוצרים אצל הילדים תפיסה שלילית, לעיתים גם נגד הוריהם או קרובי משפחה - התקבלו בביקורת רבה.
פגעי הטכנולוגיה כרטיסי השומרים סאטמר משחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד