ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

המשטרה מעריכה כי נמצאה גופת האם שנעדרה

לאחר שעות ארוכות של חיפושים הודיעה המשטרה כי ככל הנראה אותרה גופתה של סיוון לביא, שבנה בן ה-12 נמצא מת ביום חמישי האחרון בדירתם בגבעתיים

אתר בניה ברחוב יגאל אלון בתל אביב, אילוסטרציה
אתר בניה ברחוב יגאל אלון בתל אביב, אילוסטרציה

טרגדיה מרה: יממה לאתר שנפתחו בחיפושים אחריה - הבוקר (ראשון ) אותרה באתר בנייה ברחוב יגאל אלון בתל אביב גופת אישה שנפלה מגובה רב. במשטרה מעריכים כי מדובר בסיון לביא, שבנה בן ה-12 נפטר ביום חמישי משאיפת עשן.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המשטרה פתחה אמש בחיפושים נרחבים אחר סיון לביא בת ה-45, אמו של הילד בן ה-12 שנמצא ביום חמישי ללא רוח חיים בדירה בגבעתיים. האסון אירע ביום שלישי בשבוע שעבר כאשר שריפה קטנה פרצה בדירה ברחוב מעפילי אגוז בשכונת כפר שלם בתל אביב. סיון ובנה בן ה-12 פונו במצב קל לאחר ששאפו עשן. יומיים לאחר מכן, ביום חמישי, לאחר שהשניים שבו לדירה ולא ענו לטלפונים, הסבתא הגיעה לדירה ואיתרה אותם כשהם בהכרה מעורפלת.

לאחר פעולות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הילד, אמו פונתה במצב קל לבית החולים איכילוב בתל אביב. אתמול עזבה סיון את גבעתיים, ומאז שעות הבוקר שוטרים ומתנדבים עורכים סריקות אחריה מחשש לשלומה.

במשטרה עדיין חוקרים את נסיבות המוות של הילד בן ה-12, האם הוא נפטר כתוצאה משאיפת עשן או שמא חומרים רעילים שנותרו בדירה גרמו למותו. גופתו פונתה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. במקביל, במשטרה מבהירים כי בשלב זה האם אינה חשודה במות בנה.









גבעתיים סיון לביא אסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד