י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הזמר משה דוויק מכחיש סיבה פוליטית בביטול הופעתו

הזמר משה דוויק שאמור היה להופיע באירוע הקבלת פני רבו באיצטדיון טדי, ושמו אף התנוסס במודעות, הוחלף בפייטן משה לוק. בפרסומי ווטסאפ שונים נטען כי סיבת ההחלפה היא השתתפותו של דוויק באירוע עם הרב מאזוז. היום משחרר הזמר את גירסתו ובה הוא מכחיש את הדיווח וקורא לשלום ואחווה

משה דוויק
משה דוויק

הזמר משה דוויק שאמור היה להופיע באירוע הקבלת פני רבו באיצטדיון טדי, ושמו אף התנוסס במודעות, הוחלף בפייטן משה לוק.

בפרסומי ווטסאפ שונים נטען כי סיבת ההחלפה היא השתתפותו של דוויק באירוע עם הרב מאזוז. היום משחרר הזמר את גירסתו ובה הוא מכחיש את הדיווח וקורא לשלום ואחווה.

"חברים יקרים, שלום וברכה" כתב הזמר "בימים האחרונים נפוצו שמועות אודות ביטול השתתפותי בכנס אליו הייתי מוזמן.

"כידוע לכם, אני עסוק ראשי ורובי בשירה וזמרה, לשמח את עם ישראל ולקרב לבבות. זוהי השליחות שייעד לי ה' יתברך, ואותה אני משתדל למלא באמונה. איני מעורב בשום דרך בעניינים פוליטיים, ומי שמכיר אותי – יודע שגם אינני מבין בתחום.

"זוהי הסיבה לכך שעד רגע זה, לא הגבתי ולא שוחחתי עם איש בנושא המדובר.

"אלא שכעת אני נאלץ לחרוג ממנהגי, משום שכואב לי עד מאד, לראות כיצד נקשר שמי ב'פוליטיקות' כאלו ואחרות, תוך הפרחת שמועות וסיפורים שמתעצמים מרגע לרגע, מבלי שיהיה להם כל אחיזה במציאות.

"לצערי הרב, לא אוכל להשתתף בכנס הגדול שיערך בשבוע הבא, בשל אילוצים והתחייבויות קודמות. אין לי שום קשר או אחריות לפרסומים מכל סוג שהוא, המנסים לעורר מחלוקת ולשלח מדנים בין אחים.

"ערב חג הפסח הבא עלינו לטובה, בשעה שכולנו עסוקים בביעור החמץ, הבה נבער מקרבנו את חמץ המחלוקת והפירוד, ונבעיר במקומם אש של אהבה וידידות בין איש לרעהו.

"אמשיך לשמח אתכם, חברים יקרים, בלב אוהב ובנפש חפצה, מתוך כבוד והערכה אמתית לפועלם של כל יראי ה', באמונה שכולם מכוונים לשם שמיים", כתב דוויק.
משה דוויק הקבלת פני רבו שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד