י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בושה: משפחה חרדית קיבלה דו"ח בגלל ליל הסדר; "הילדים בהלם"

אירוע מביש בבני ברק: בעוד כל עם ישראל שר וחוגג את ליל הסדר, בני משפחה חרדית בשיכון ה' בבני ברק נאלצו להתנהל מול שוטרים שהוזעקו לביתם, לא ויתרו ונתנו לאב המשפחה דו"ח בגלל - ליל הסדר • כל הפרטים בפרסום ראשון

שולחן חג. אילוסטרציה
שולחן חג. אילוסטרציה

אירוע מביש בליל החג בבני ברק: בעוד כל עמך ישראל שר וחוגג את ליל הסדר, בני משפחה חרדית בשיכון ה' בבני ברק נאלצו להתנהל מול שוטרים שהוזעקו לביתם, לא ויתרו ונתנו לאב המשפחה דו"ח בגלל - ליל הסדר.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מדובר משפחת רוזנבורג מרחוב לוי יצחק מברדיצ'ב בשיכון ה' בבני ברק. אב המשפחה קיבל דו"ח על סך 350 שקל לאחר שהוא ובני משפחתו שרו וחגגו את ליל הסדר בשעה מאוחרת בלילה.

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי השוטרים הוזעקו למקום על ידי שכן המתגורר בבניין שקולות השירה שבקעו מבית משפחת רוזנבורג הפריעו לו, כך לדברי בני המשפחה ששוחחו עם "בחדרי חרדים".

"ערכתי את הסדר כמו בכל בית יהודי" סיפר אב המשפחה ל"בחדרי". "השכן שלי, דתי, כנראה הפריע לו ששרנו בבית והוא כיבה לי את האור דרך לוח החשמל בחדר המדרגות".





לדבריו, "היה לנו אור מנרות שהיו בסלון ואור נוסף שבקע מחדר סמוך. המשכנו בסעודת החג, אך כמה דקות לאחר מכן הגיעו לבית שוטרים שדרשו מאתנו להפסיק להרעיש. אמרתי לשוטר 'התחלנו את הסעודה, נשתדל לסיים מוקדם ונהיה בשקט'".

כאמור, לאחר מכן חזרו השוטרים למקום ונתנו לאב המשפחה דו"ח על סך 350 שקל. "השוטר כתב לי דו"ח של 350 שקל ואמר שאם הוא יצטרך לבוא עוד פעם זה כבר יהיה דו"ח של 700 שקל".

הרב חיים שאול רוזנבורג, אבי המשפחה, הוסיף ואמר ל"בחדרי חרדים": "הילדים היו בהלם מביקור השוטר בבית. זה לא להאמין שכל עם ישראל חוגג את הלילה הקדוש הזה ואי אפשר לשיר - אפילו בשקט".

בתיעוד של הדו"ח שהגיע לידי "בחדרי חרדים" ניתן לראות שאב המשפחה סירב לחתום על הדו"ח בגלל החג.
דו''ח ליל הסדר רעש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 89 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד