כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

חשש בש"ס: אירוע 'הקבלת פני רבו' באצטדיון טדי יבוטל?

בתנועת ש"ס נערכו במשך זמן רב לאחד האירועים המשמעותיים של התנועה בשנים האחרונות - אירוע הקבלת פני רבו באצטדיון טדי. אלא שכלל לא בטוח שהאירוע אכן יצא לפועל, זאת בעקבות מזג האוויר • בתוך כך, האירוע בחברון בוטל

אירוע הקבלת פני רבו האחרון של ש"ס (פלאש 90)
אירוע הקבלת פני רבו האחרון של ש"ס (פלאש 90)

בתנועת ש"ס נערכו במשך זמן רב לאחד האירועים המשמעותיים של התנועה בשנים האחרונות - אירוע הקבלת פני רבו באצטדיון טדי. אלא שכלל לא בטוח שהאירוע אכן יצא לפועל, זאת בשל מזג האוויר.

מהוועדה המכינה של האירוע נמסר כי: "תחזית מזג האוויר ליום חמישי הקרוב מבשרת על גשמי ברכה בזמן האירוע. למרות זאת, ולמרות שאירועים נוספים הודיעו על ביטול, בוועדה מבקשים להמתין לתחזית מקצועית ורשמית שתינתן מחר, יממה לפני האירוע, בכדי לקבל את ההחלטה".

כאמור, בהודעה מתייחסים המארגנים לאירועים אחרים שכבר הודיעו על ביטול, זאת על רקע ההודעה של הישוב היהודי בחברון, שם החליטו לבטל את המופע המרכזי בצהריים, בו היו אמורים להופיע הזמרים חיים ישראל, ישי ריבו ומנדי ג'רופי, זאת כאמור בעקבות מזג האוויר הסוער הצפוי ביום חמישי.

מארגני האירוע של ש"ס מסרו עוד כי "בוועדה עושים הכול בכדי לקיים את האירוע ההיסטורי בו הושקעו משאבים רבים בהפקת ענק וחברת תקדים, ובכדי לא לאכזב את עשרות האלפים מכל רחבי הארץ שכבר הבטיחו את מקומם במאות האוטובוסים שכבר הוזמנו לאירוע".
הקבלת פני רבו שס אצטדיון טדי פסח מזג אוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד