כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אין לה בושה: פורסם תיעוד מביך של מירי רגב

שרת התרבות מירי רגב, מי שרוממות המסורת היהודית בפיה, הצליחה תוך שבועות ספורים בלבד לבזות פעמיים באופן גס ובוטה את מסורת ישראל. הפעם: תועדה במסעדה המגישה טריפות וחמץ

אילוסטרציה (pixabay)
אילוסטרציה (pixabay)

לאחר שלפני מספר שבועות השתתפה במפגש השרים בבית ראש הממשלה בעיצומו של יום השבת, למרות שהנושא היה תאגיד השידור הציבורי ולא נושא בהול, הערב (שלישי), שרת התרבות מירי רגב תועדה שוב כשהיא מבזה את המסורת היהודית.

רגב תועדה כשהיא מבלה במסעדת טריפות המגישה חמץ בפסח. על פי התיעוד שפרסם כתב 'הארץ' חיים לוינסון, רגב נראתה במסעדת פארוק בשוק ביפו כשהיא סועדת עם שלושה אנשים נוספים, זאת למרות מעמדה ולמרות העובדה שהיא מסורתית.

רגב, שרוממות המסורת היהודית בפיה, הצליחה תוך שבועות ספורים בלבד לבזות פעמיים באופן גס ובוטה את מסורת ישראל.

"מעניין מה מירי רגב הייתה אומרת על שר בממשלה שיושב בפרהסיה עם חמץ על השולחן בפסח, לולי השר היה מירי רגב" צייץ לוינסון בחשבון הטוויטר שלו יחד עם התמונה המביכה.

לאחר מכן הבהיר לוינסון: "‏למען הסר ספק: מירי עצמה לא אכלה חמץ".

כאמור, אין די בעובדה שרגב ככל הנראה לא אכלה בעצמה חמץ, אך עצם הימצאותה של אישיות ממלכתית בכירה במקום המגיש חמץ וטריפות באמצע חג הפסח, בוודאי כשאותה אישיות נוהגת לדבר גבוהה גבוהה על שמירת מסורת ישראל, יש בה טעם לפגם, ואף יותר מכך.

מטעמה של רגב נמסר כי המשקה שנראה על השולחן אינו בירה, אלא יין מבעבע איטלקי בשם 'למברוסקו' – כשר לפסח. בנוסף, הסועדים אכלו מצות וסלט ירקות.

רגב הגיבה לסערה ואמרה: "הצטרפתי למפגש חברים. על שולחננו היו אבטיח, יין, סלט ומצות. הפרסום שכביכול ישבתי בארוחה שכללה חמץ, הוא הוצאת דיבה שקרית".
מירי רגב חמץ פסח מסעדה חיים לוינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד