י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ועדת חקירה • והפעם: קרם לעיניים

ועדת החקירה של ערוץ 'לאישה החרדית': תמי גיל בודקת, משווה, מנסה וממליצה - אתן מחליטות • והפעם: איזה קרם לעיניים כדאי לקנות?

ועדת חקירה • והפעם: קרם לעיניים





חברת הולילנד קוסמטיקס:


החברה מציעה סדרה מלאה לאזור מתאר העין: איי תראפי.

הסדרה כוללת כמה תכשירים :

• קרם הבהרה לאזור העיניים Eye Therapy Lighten-up Eye Cream - התכשיר מכיל תערובת מרכיבים המסייעים להבהרה ולמתיחת העור. הקרם הינו בעל מרקם עדין, והוא מתאים באופן מושלם לטיפול בעור העפעפיים.

• Eye Therapy Gentle Eye Cleanser- תחליב ניקוי עדין.

• Eye Therapy Gentle Eye Toner - מי פנים מרגיעים לאזור העפעפיים.

• Eye Therapy Eye Contour Balm - באלם המסייע להפחתת הנפיחות ולמניעת קמטים ולמניעת ויובש.

שימוש קבוע בתכשירי סדרת Eye Therapy מסייע להחלקה ולרענון, ולשיפור הגמישות והאלסטיות בעור שמסביב לעיניים ולשפתיים


המלצה אישית שלי: לא ניסיתי את תחליב הניקוי ומי הפנים, אבל קרם ההבהרה והבאלם, בהחלט מעולים. חברת הולילנד קוסמטיקס נחשבת לחברה רצינית, המשווקת את מוצריה רק דרך קוסמטיקאיות, לא תמצאו אותם על המדפים בפרפורמריות. המוצרים נחשבים ליקרים מבחינת מחירם, אך מניסיון, שווים את המחיר ועושים היטב את העבודה.



חברת קארט קוסמטיקס:

סדרת ה- + Restore מבית Kart פותחה לשיקום ולחידוש עור יבש.

תכשירי הסדרה מעניקים לעור לחות והזנה התורמים למוצקות וחיזוק של הטונוס, לעידון עומק הקמטוטים ומעניקים לעור מרקם גמיש, מעודן וזוהר, הנשמר לאורך זמן גם באזורי העור העדינים, סביב העיניים והשפה .

בסדרה שלושה מוצרים לטיפוח אזור העיניים

• ג'ל לעיניים

מיועד לחיזוק ושימור העור הדק בקונטור העין ומעל השפה העליונה. מחזק וממצק את האזור העדין סביב העין. מעניק זוהר, חלקות וגמישות, מוריד נפיחות וכהות מהעפעף התחתון, מקרר ומרגיע את אזור העיניים. יש למרוח את הג'ל בתנועות קלות עד לספיגה מלאה, בוקר וערב.

• סרום עיניים

מיועד לחיזוק ושימור העור הדק בקונטור העין ומעל השפה העליונה. מחזק וממצק את האזור העדין סביב העין. מעניק זוהר, חלקות וגמישות, מוריד נפיחות וכהות מהעפעף התחתון, מקרר ומרגיע את אזור העיניים. יש למרוח את הג'ל בתנועות קלות עד לספיגה מלאה, בוקר וערב

• מסכת עיניים

מעניקה מענה מושלם לטיפול באזור העדין של העיניים. פיתוח חדשני ומתקדם של מסכה המכילה בתוכה שילוב של ויטמינים ואלסטומרים, לטיפול מושלם בעור העדין מסביב לעיניים. עור העיניים הדק מכיל כמות מזערית של בלוטות החלב, לכן חשוף לקמטוטים, לנפיחות ולכהות מסביב לעיניים. הנוסחה החדשנית כוללת מרכיבים חיוניים הגורמים לשיפור מהיר של הקמטוטים ומחזירה לעור גמישות וחלקות עם ברק טבעי. ניתן למרוח את המסכה על השפה העליונה (באזור הקמטוטים) וכן על שפתיים יבשות. לשימוש מקצועי במכון ולטיפול המשך בבית הלקוח/ה.


המלצה אישית שלי: לא ניסיתי את מסכת העיניים, אבל הסרום והג'ל מצוינים. הסרום נספג מהר מאד, ומאפשר המשך טיפול כמעט מיידי. הג'ל נספג קצת פחות מהר, ובהחלט צריך להמתין עד למריחת האיפור. גם מוצרי קרט נחשבים למוצרים רציניים, וכמו סדרת מוצרי הולילנד גם הם נמכרים אצל קוסמטיקאיות בלבד. גם מוצרים אלו נחשבים ליקרים, אך בהחלט מצדיקים את מחירם מבחינת התוצאות בפועל.


הערה:

למי שאיננה מתכוונת להשקיע בטיפול אצל קוסמטיקאית, שגם תוכל להתאים לה מוצרים על פי טיב עורה, הקימה קוסמטיקאית בשם מיטל ליפשיץ אתר אינטרנט בו היא מוכרת את המוצרים היוקרתיים הן של הולילנד והן של קרט וכן תכשירי טיפוח מקצועיים אחרים אותם ניתן לרכוש רק אצל קוסמטיקאיות.



חברת AHAVA:

מוצרי AHAVA מכילים כולם את תרכובת ה- mineral skin osmoter המכילה את מיטב המינרלים הקוסמטיים של ים המלח.

שילוב מיוחד זה יוצר אפקט אוסמוטי, היונק לחות וחומרים מזינים מהשכבות העמוקות ומעלה אותם אל פני רקמת העור העליונה וכך, באופן טבעי, העירו מסוגל להתחדש ולתפקד במיטבו.

קרם עיניים AHAVA:

קרם לעיניים עשיר בתערובת טבעית של מרכיבים בוטניים ייחודיים, ויטמינים, ומינרלים ממי ים המלח. קרם העיניים נוצר במיוחד לאזור הרגיש שמסביב לעיניים, להרוות אותו ולהעניק לו מוצקות מחודשת. בשימוש יומיומי תיווכחי שהקמטים העדינים נעלמים בהדרגה והעור שמסביב לעיניים אחיד ובהיר יותר.


המלצה אישית שלי: את מוצרי AHAVA ניסיתי לא פעם, גם את קרם העיניים. מדובר במוצרים טובים, יחסית למוצרים הנמכרים בפרפורמריות, אם כי קשה להשוות בין התוצאות שלהן לבין התוצאות של המוצרים היוקרתיים הנמכרים אצל הקוסמטיקאיות בלבד. מצד שני, מבחינת המחיר, מוצרי AHAVA, הגם שהם יקרים מעט ממוצרים כמו CARALINE או GADE הם עדיין במחיר שווה לכל נפש, כך שאם אין לך תקציב להשקעה קוסמטית בשמים, מוצרי AHAVA בהחלט עונים על הדרישות.



ג'ל עיניים לכל סוגי העור, מסדרת "בִּיו-טֶק פְּלוּס":

מרקם ג'ל/קרם אנטיאייג'ינג טבעי על בסיס אצות ים לעור העדין במיוחד שמתחת לעיניים, להחלקה אקטיבית מוכחת של הקמטים, ללא חומרים משמרים מסוג פאראבנים, ללא שמן מינרלי וללא צבעים וחומרי ריח מלאכותיים.

הג'ל מחליק את הקמטים שמתחת לעיניים באמצעות האצות ומבהיר את האדמומית וסימני העייפות באמצעות אָלַנְטואין המבצע קילוף עדין ומרכיב מלימון טבעי המבצע הבהרה.

כיצד מחליקות האצות את העור?

רכיב האצות מגן על הקולגן והאלסטין שבעור (האחראים על הגמישות והרכות) מהמתקפה המתמדת של האנזימים ובכך משפר את גמישותו ומחליק אותו. הוא עושה זאת באמצעות פעולה ישירה על הרכב המָטְרִיצָה החוּץ תָאית, על הפרוטו גליקנים, על הגליקו סאמינו גליקאנים (קבוצות סוכרים היוצרים שכבת לחות כאשר הם מתחברים עם חלבונים), על החומצה ההיאלורונית (תרכובת סוכר המצויה באופן טבעי ברקמות החיבור בעור ובמפרקים), ועל קולגן מסוג 3 + 4 + 7. קולגן הוא חלבון טבעי המהווה חומר בניין לרקמות רבות בגופנו כגון: עצמות, רקמות חיבור ועור. קולגן מעניק לעור נפח, חוזק ומראה רענן. עם הגיל אנו מאבדים מרקמת הקולגן בתהליך ההזדקנות הטבעי והתוצאה היא עור רפוי והופעת קמטים.

היתרון במרקם הקליל:

קרם רגיל עשוי להכביד על העור העדין שמתחת לעיניים ויכול להדגיש נפיחות ו"שקיות", המרקם האורירי והקליל שפיתחנו נועד לתת מענה לבעיה זו. המרקם הקליל הופך את המוצר לקרם לחות אידיאלי לעור שמן, לגברים או לסובלים מהזעת יתר. מתאים גם לכל מי שלא אוהב תחושה של קרם על הפנים.

תגבור של מרכיבים נוספים:

העור העדין והשברירי שמתחת לעיניים נוטה ליובש ולקמטוטים במידה רבה ולכן הוספנו לתכשיר ויטמין A המחליק קמטים ומבצע מתיחה ו 6 שמנים טבעיים ללחות: שמן שקדים, חוחובה, זרעי גזר, אבוקדו, נבט חיטה וחמאת שיאה.

המחיר, אגב, 17.00 שקל בלבד, ל-50 מ"ל.

המלצה שלי: אם אתן מבקשות להשתמש במוצרי קוסמטיקה, אך לא מוכנות להשקיע כסף רב, אפשר לנסות. לא מומלץ לבעלות עור רגיש או בעייתי, גם לא לנשים בגיל מבוגר שחייבות חומרים פעילים יותר. אבל טוב לילדות שעורן אינו סובל מאקנה או מרגישות. בינתיים, אפשר להסתפק בחומרים פחות אקטיביים, עוד יגיעו שנים 'בעייתיות' יותר מבחינת הגיל ותופעות ההזדקנות.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד