ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

ש"ס מרגיעה הבוקר: נקדים את האירוע בטדי

מזג האוויר הצפוי וההודעה על ביטול המופע המרכזי בחברון, הביאו את הוועדה המארגנת של אירוע ההמונים בש"ס להודיע על הקדמת האירוע לשעות הצהריים המוקדמות - ולא לבטלו. ועוד בשורה משמחת: ההופעות המלאות יישארו, הנאומים יקוצרו

דרעי באירוע הקבלת פני רבו בסוכות האחרון, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
דרעי באירוע הקבלת פני רבו בסוכות האחרון, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

לאחר שאמש הוטל המעמד כולו בספק בעקבות מזג האוויר הצפוי ליום חמישי - הבוקר (רביעי) הוחלט כי מעמד "הקבלת פני רבו" של תנועת 'אל המעיין' יתקיים, אולם הוא יוקדם לשעה 13:00 בצהריים.

מהוועדה המכינה של אירוע הענק באצטדיון טדי נמסר הבוקר כי "לאורך כל הלילה נעשו בדיקות מקצועיות של מזג האוויר בסיוע חזאים ומערכת לוויינים, והובהר לנו כי במהלך מחר, יום חמישי, לא צפויים גשמים משעה 10:00 בבוקר ועד השעה 18:00 אחר הצהריים".

בנוסף אמרו שם כי "בהוראתו ובברכתו של נשיא המועצת מרן חכם שלום כהן שליט״א, בשל הרצון העז לקיים את האירוע ההיסטורי אליו מצפים ונערכים עשרות אלפי איש, הוחלט לקיים את האירוע ולהקדימו. שימו לב! פתיחת השערים בשעה: 12:00 בדיוק". עוד נמסר, כי "הנאומים יקוצרו וכל אמני הזמר יופיעו בהופעה מלאה. מאות האוטובוסים יצאו כרגיל מכל רחבי הארץ, כאשר הקהל הרחב יגיע לאירוע מיד אחרי מעמד ברכת כוהנים בכותל המערבי".

כזכור, אמש עלה החשש כי האירוע יבוטל בעקבות אירועים אחרים שכבר הודיעו על ביטול בשל מזג האוויר הצפוי. כפי שפורסם אמש ב'בחדרי חרדים', הישוב היהודי בחברון החליט לבטל את המופע המרכזי בצהריים, בו היו אמורים להופיע הזמרים חיים ישראל, ישי ריבו ומנדי ג'רופי, זאת כאמור בעקבות מזג האוויר הסוער הצפוי ביום חמישי.
דרעי שס הקבלת פני רבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד