י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

המשטרה מגיבה לקנס באמצע הסדר; "הזהרנו"

כשפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' שוטרים העניקו קנס באמצע ליל הסדר למשפחה חרדית בלב בני ברק, בעקבות תלונות השכנים. הבוקר מספקת המשטרה את גרסתה לאירועים

משטרה בליל הסדר, צילום ארכיון
משטרה בליל הסדר, צילום ארכיון

לאחר שאמש (מוצאי חג פסח ראשון) פורסם ב'בחדרי חרדים' על הדו"ח שהעניקה המשטרה למשפחה חרדית משיכון ה' בבני ברק, מגיבים הבוקר במשטרה למקרה ואומרים כי "הזהרנו אותם".

כזכור, אתמול פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי בעוד כל עמך ישראל שר וחוגג את ליל הסדר - בני משפחה חרדית בשיכון ה' בבני ברק נאלצו להתנהל מול שוטרים שהוזעקו לביתם. השוטרים, שהגיעו למשפחת רוזנבורג מרחוב לוי יצחק מברדיצ'ב בשיכון ה' בבני ברק, "העניקו" לאב המשפחה דו"ח על סך 350 שקל לאחר שהוא ובני משפחתו שרו וחגגו את ליל הסדר בשעה מאוחרת בלילה, כפי הנהוג והמצווה.

ממשטרת ישראל נמסר הבוקר כי "מדובר בדו"ח שניתן בשעה 3:30 לפנות בוקר לאחר ששוטרים ביקרו שלוש פעמים בדירה בה הרעישו והזהירו את בעלי הדירה והבהירו בפניהם כי התקבלו מספר פניות של תושבי המקום אשר התלוננו על רעש חריג. שוטרים נכחו במקום האירוע למעלה מ- 40 דקות ואכן שמעו כי מדובר ברעש לא סביר. לאחר מתן התראות כאמור ולאחר שבעלי הדירה לא עמדו בהתחייבותם לאפשר ליתר השכנים מנוחה אחרי ערב חג - ניתן הדו"ח".

כפי שפורסם אמש ב'בחדרי חרדים', השוטרים הוזעקו למקום על ידי שכן המתגורר בבניין שקולות השירה שבקעו מבית משפחת רוזנבורג הפריעו לו. "ערכתי את הסדר כמו בכל בית יהודי" סיפר אב המשפחה ל"בחדרי". "השכן שלי, דתי, כנראה הפריע לו ששרנו בבית והוא כיבה לי את האור דרך לוח החשמל בחדר המדרגות".
ליל הסדר פסח קנס מביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד