י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

וושינגטון: צלבי קרס על המרכז היהודי

צלבי קרס וכתובות נאצה אנטישמיות רוססו על קירות בנין הפדרציה היהודית JCC בוושינגטון ועל בניין כנסייה סמוכה • מנכל המרכז: "בדיוק בפסח, זוהי תזכורת כואבת על כמה מכוער ומסוכן העולם יכול להיות, אבל אנחנו נדע להתגבר על זה"

צילום ארכיון: רויטרס
צילום ארכיון: רויטרס

על קירות בניין הבנין הפדרציה היהודית JCC בוושינגטון, רוססו כתובות נאצה. לצד צלבי קרס וסמל "SS" נכתב "היטלר צדק" .

האתר cleveland jewish news מדווח, כי לאחר שהתגלו כתובות הנאצה, פתחה המשטרה המקומית בחקירה, במרכז הקהילתי היהודי של צפון וירג'יניה, כשהפעם די בהפתעה רוססו קריאות נאצה גם על קירות של הכנסייה המקומי שנמצאת כקילומטר מהמרכז היהודי שכאמור רוסס.

עם גילוי כתובות הנאצה, פרסם ה-JCC הודעה ובה נאמר: "אנו ממשיכים בפעילותנו כרגיל. לא נרתע ממשימתנו להיות מקום פתוח ומסביר פנים לאנשים מכל הגוונים".

ג'ף דניק, מנכ"ל JCC, אמר בראיון לוושינגטון פוסט: "זה מאד מרגיז שבדיוק בפסח אנחנו מגלים דבר כזה. חג הפסח עוסק בסיפור מהתורה על היציאה מעבדות מצרים לחירות. אנחנו מספרים את הסיפור הזה מדור לדור כל שנה כדי שלא נשכח, זוהי תזכורת כואבת על כמה מכוער ומסוכן העולם יכול להיות, אבל אנחנו נדע להתגבר על זה".

בנוסף, גם על קירות בניין הכנסייה הנמצאת במרחק של פחות מקילומטר מהמרכז היהודי, רוססו צלבי קרס, ונכתבו כן סיסמאות נגד האיסלם, "להגן על אמריקה" "אין כניסה למוסלמים", נכתב על דלת הכנסייה.

לדברי מנהלי הכנסיה, הכתובות רוססו "בשל העובדה שאנו פתוחים בפני כל אחד, ומקבלים בכבוד בני דתות אחרות.

דוברת המשטרה המקומית סיפרה שהגרפיטי רוסס בין השעות 1 ל-4 לפנות בוקר. היא סיפרה כי הם עושים מאמצים לאתר את העבריינים, באמצעות מצלמות האבטחה המוצבות באיזור.
צלב קרס וושינגטון איסלאם כתובות נאצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד