י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תיעוד: סגן השר פרוש מקבל את ברכת שר התורה

להקביל פני רבו ברגל: סגן שר החינוך מאיר פרוש הגיע היום לביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, להתברך ולהתייעץ. הגר"ח ברכו שיצליח בכל מעשה ידיו ושמע ממנו על פעילותו במשרד החינוך למען עולם התורה • תיעוד

תיעוד: סגן השר פרוש מקבל את ברכת שר התורה

להקביל פני רבו ברגל: סגן שר החינוך מאיר פרוש הגיע היום לביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, להתברך ולהתייעץ. הגר"ח ברכו שיצליח בכל מעשה ידיו ושמע ממנו על פעילותו במשרד החינוך למען עולם התורה.

קודם לכן, השתתף פרוש בכינוס חג מיוחד של סיעת 'שלומי אמונים - הכלל חסידי' בבני ברק, בהשתתפות ראש העיר חנוך זייברט וחברי המועצה קוסטליץ, לאנגזם ואברמוביץ. כאמור, אורח הכבוד באירוע היה סגן שר החינוך ויו"ר הסיעה פרוש.

הנושאים המרכזיים שעמדו על הפרק באירוע הם האחדות במגזר החסידי ובין החסידיות השונות וההקצאות למגזר החסידי בבני ברק, שגררו סערה רבתי.

סגן השר עם יד ימינו של הגר"ח, יענקי קנייבסקיצילום: סגן השר עם יד ימינו של הגר"ח, יענקי קנייבסקי
סגן השר עם יד ימינו של הגר"ח, יענקי קנייבסקי

סגן השר פרוש התייחס לכך וציין כי יש "להודות לראש העיר על ההתקדמות שנרשמה בנושא, כאשר אחד מההישגים הגדולים של הסיעה זה חלוקת ההקצאות בסבב הנוכחי, בזכות עבודה משותפת של חברי המועצה הכלל חסידי, ורק בגלל שהגענו כגוש מאוחדים עם כלל הקהילות קיבלנו את הדרישות שלנו".

ראש העיר חנוך זייברט, הוסיף ואמר כי "ההצלחה שלנו זה שהציבור החסידי כולו עובד באחדות, לכן יש הצלחות וכולם מרגישים טוב. יש לנו עוד משימות ויעדים לשנה הקרובה וביחד בעז"ה נצליח".

בכינוס שלומי אמונים, היוםצילום: בכינוס שלומי אמונים, היום
בכינוס שלומי אמונים, היום

חבר המועצה קוסטליץ חיזק את הדברים וציין כי "פעלנו יחד מול ראש העיר והרב דרנגר וקיבלנו סיוע רק בגלל האחדות, ב"ה אפשר לברך על המוגמר בערב חג זה עבר סופית במועצה, ת"תים ובתי כנסת של מאות תלמידים קיבלו לראשונה הקצאה מסודרת".

המנחה יהודה מרמורשטיין, עמד על כך שכינוס חג השנתי זה דבר מבורך ותורם רבות גם לנציגים וגם לראשי הקהילות. אין ספק שהנציגים שלנו בעירייה הינם דוגמא למופת ולשם דבר בבניין העירייה.

חבר המועצה פרץ אברמוביץ, אמר כי "ב"ה יחד עם חברי לסיעה אנחנו מצליחים לתת מענה לכלל הקהילות ובמקביל לציבור הרחב, כאנשי ציבור הורגלנו לא לחכות לתודות אבל עצם התגובות החיוביות מהציבור מעיד על עזרה לאלפי פניות בשנה ועשרות מוסדות וקהילות".

רבי חיים קנייבסקי מאיר פרוש משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד