י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תעלומה: גופתה של שופטת נמצאה בנהר

תעלומה בארה"ב: גופתה של שילה עבדוס-סלאם, שופטת מוסלמית ומשפטנית אמריקנית, נמצאה בנהר ההדסון במנהטן אחרי שהוגדרה נעדרת. טרם ברור הרקע לאירוע

סירות בנהר ההדסון (צילום ארכיון: רויטרס)
סירות בנהר ההדסון (צילום ארכיון: רויטרס)

תעלומה במנהטן: גופתה של שילה עבדוס-סלאם, שופטת מוסלמית ומשפטנית אמריקנית, נמצאה אתמול (רביעי) בנהר ההדסון במנהטן אחרי שהוגדרה נעדרת. נסיבות מותה עדיין לא ברורות.

גופתה של המשפטנית, שהייתה השופטת המוסלמית הראשונה בארה"ב, נמצאה אתמול בנהר ההדסון בניו יורק. שילה עבדוס-סלאם, בת ה-65, היתה חברת בבית המשפט העליון של מדינת ניו יורק.

דובר המשטרה מסר כי "גופתה נמצאה צפה בנהר", אך כאמור, עדיין לא ברור הרקע למותה.

על פי דיווח של 'הניו יורק פוסט', ביום רביעי בבוקר דווח על היעדרותה של השופטת מביתה וכוחות המשטרה פתחו בחיפושים. לאחר מציאת הגופה, משפחתה אישרה את מותה וכעת ממתינה המשפחה, כמו גם החוקרים, לנתיחת גופתה שאולי תשפוך אור על נסיבות מותה.

לפי דובר המשטרה, על גופתה של עבדוס סלאם לא נמצאו סימני אלימות, שיכולים להעיד שהיא נרצחה, ולכן אין עדיין הערכה כרגע בנוגע לסיבת המוות.

עבדוס סלאם נולדה בוושינגטון ובשנת 2013 הפכה לשופטת המוסלמית הראשונה שמונתה לבית המשפט לערעורים בניו יורק. היא היתה בוגרת מכללת ברנרד ובית הספר למשפטים קולומביה והיתה האמריקנית המוסלמית הראשונה שכיהנה בתפקיד שופטת בארה"ב.
גופה נהר ההדסון מנהטן תעלומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד