כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

תיעוד ענק: רבבות בהקבלת פני רבו בטדי

על פי הערכות למעלה מעשרים אלף בני אדם השתתפו היום באירוע הקבלת פני רבו של סיעת ש"ס באיצטדיון טדי בירושלים, בראשות נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן • שוקי לרר תיעד

תיעוד ענק: רבבות בהקבלת פני רבו בטדי
יונתן זינדל, פלאש 90

על פי הערכות, למעלה מעשרים אלף בני אדם השתתפו היום (חמישי) באירוע הקבלת פני רבו של סיעת ש"ס באיצטדיון טדי בירושלים, בראשות נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן. ההמונים הגיעו במערך אוטובוסים גדול מכל רחבי הארץ וממערך היסעים מיוחד בירושלים.

על הבמה הענקית ישבו מאות רבנים, דיינים, רבני קהילות ויושבי על מדין. בשיא האירוע נשמעו ברכותיהם של מרנן חברי מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני, הגר"ר אלבז, הגר"ד יוסף. כמו כן פיאר את המעמד הראשל"צ הגר"י יוסף.

כל הרבנים העלו על נס את ארגון אל המעיין הפועל גדולות ונצורות למען שיבת עם ישראל לכור מחצבתו.

בכינוס נשמעו דבריו של נשיא מועצת חכמי התורה, הגר"ש כהן, שחידד את החובה של ההורים לדאוג שבניהם ילכו אחריהם בחינוך התורני. נשיא המועצת בירך את העוסקים בארגון החשוב אל המעיין ואת השר אריה דרעי שימשיך לפעול למען חינוך יהודי.

דרעי התקבל בתשואות על ידי האלפים כמי שמחולל את המהפכה הרוחנית ומביא להישגים רבים. דרעי אמר בנאומו: "אני מכריז כאן על הקמת מוקד הרישום הגדול ביותר לרשת החינוך שלנו - 1800-222444 - זה מספר קדוש. עשרות האלפים פרצו בשירת "תהא השעה הזו שעת רחמים".

עוד הוסיף השר דרעי: "מוקד הרישום ימשיך את המהפכה החינוכית שהתחיל בזמנו הגר"ע יוסף. כולנו הולכים להיות נציגים רשמיים של אל רשת החינוך בני יוסף להביא אלפי ילדים ברחבי הארץ ללימוד במוסדות התורניים".

בחלק המוזיקאלי הופיעו האמנים משה לוק, מוטי שטיינמץ, ישי ריבו, שלמה כהן, שולי רנד ותזמורת המנגנים בניצוחו של מוישי רוט.

צילום: שוקי לרר








































צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
















































צילום: יעקב כהן












































































































הקבלת פני רבו טדי אריה דרעי אל המעיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד