כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

רגע לפני ההופעה - הזמר הודיע במפתיע על ביטול

שעות ספורות לפני ההופעה שתתקיים הערב ביקנעם, בה יופיע הזמר איציק אשל, ביטל במפתיע הזמר יוני סירי, שהיה אמור להופיע כזמר אורח באירוע, את הופעתו

אילוסטרציה (פלאש 90)
אילוסטרציה (פלאש 90)

בשבועות האחרונים נתלו מודעות ברחבי העיר יקנעם המזמינות את הציבור הרחב להופעה מוזיקלית שתתקיים הערב (חמישי) באולם הפיס בעיר. בתכנית המוזיקלית, כך הובטח, יופיע הזמר איציק אצל, שיארח את הזמר יוני סירי, בליווי תזמורת בת שמונה נגנים.

אלא שלפני זמן קצר, שעות ספורות בלבד לפני תחילת האירוע, הודיע סירי במפתיע על ביטול השתתפותו בהופעה. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

מבירור קצר עולה כי סירי הוא בנו של דניאל סירי, חבר מועצת העיר יקנעם. סירי האב אף משמש כסגן ראש העיר ובנוסף קשור למחלקת מורשת ישראל בעירייה.

בעקבות השמועות אודות קשר בין תפקידו של האב לבין הופעתו של הבן, החליט סירי לבטל את ההופעה שלו הערב, ובאירוע ישיר רק הזמר איציק אשל. סירי הצעיר מצידו טוען כי הוא החליט מיוזמתו להימנע ולהופיע הערב, על אף שהוזמן כאורחו של איציק אשל כחבר, זאת על מנת למנוע 'לזות שפתיים', כלשונו.

סירי הוסיף כי "אני יודע מי עומד מאחורי הדברים, יש לנו סכסוך בתוך המשפחה ואני ממש לא רוצה להיכנס לזה. למרות שאין שום בעיה שאופיע הערב, קיבלתי החלטה שעדיף שלא אופיע".

מעיריית יקנעם נמסר כי "מדובר באירוע לציבור הדתי שמתקיים בשיתוף מורשת ישראל, ומחלקת תרבות תורנית שבמועצה הדתית, והוא ממומן מהתקציב שלהן. זמר האירוע, איציק אשל, הזמין על דעתו את יוני סירי להיות אורחו באירוע, וברגע שנודע לנו הדבר, ועל אף שסירי היה צפוי להופיע בהתנדבות מלאה, סוכם שהוא לא יופיע באירוע".

תגובות של דניאל סירי טרם התקבלה.



יקנעם הופעה דניאל סירי יוני סירי פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד