כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

להפסיק לממן אותם. לתת להם לגווע

עיתונאי ״הארץ״ יוסי קליין חשף את ערוות השמאל הרדיקלי שהעיתון לאנשים ״לא חשובים״ שעבר זמנם, משמש לו כשופר. מה שמפריע ודורש טיפול דחוף, זה הישענותם ויניקתם מהאוצר הממשלתי וכספי משלמי המיסים, אותם הם שונאים ומתעבים. זה חייב להיפסק // יצחק שינפלד רותח

הכותב
הכותב

בהתקפתו האנטישמית נגד דור הכיפה הסרוגה, עיתונאי ״הארץ״ יוסי קליין חשף את ערוות השמאל הרדיקלי שהעיתון לאנשים ״לא חשובים״ שעבר זמנם, משמש לו כשופר. לא כל העיתונאים שותפים לדעת קליין, בהחלט זו דעתו של המו״ל והבעלים, עמוס שוקן. שוקן הבן, משקף את דעתם של שמאלני מדינת מרכז תל אביב, שלה שלוחונת באקדמיה הירושלמית השבעה והמדושנת. ותו לא, זו לא ישראל שלנו.

כן נכון. להם, ורק להם, דור הכיפה הסרוגה יותר גרוע מהחיזבאללה. בזכות הדור הזה יש מדינה, צבא, בעזרת הנוער הנפלא שלו, קיימת מדינת ישראל יהודית ריבונית, חזקה ועצמאית. בלעדיו, החיזבאללה היה מצליח לאבד את ה״ישות היהודית״. כאוות נפשכם ורצונכם הכמוס.

הטיפש-התורן חשף סוף סוף את המאווים החבויים. לשמאל הרדיקלי מדינת ישראל מיותרת. היא מפריעה להם להיטמע ולהאבד בקרב גויי הארץ והעולם האוניברסלי. מדינת ישראל יהודית חזקה ועצמאית, פטריוטית וגאה, כזו שהנוער מזדהה איתה ומרגיש חלק ממנה, בשר מבשרה, לצנינים בעיניהם. זה מפריע בהשגת המטרה.

הכתבלב, לשעבר עורך ראשי שנכשל כשלון חרוץ, חשף לעין השמש את עומק הידרדרות השמאל הרדיקאלי, שונא עצמו, יהודים וישראל. אך הזקוק לברזי השלטון שנוא נפשו, בכדי לשרוד.

בסקר TGI האחרון מיולי 2016 הפמפלט הזיבלוני ״הארץ״, ירד ל3.9 אחוז חשיפה באמצע השבוע ו4.3 אחוז בסופי שבוע. כ10 אחוז מתפוצת ״ישראל היום״ ו״ידיעות אחרונות״ בנפרד, כל אחד. פחות ממעריב, זניח לחלוטין.

את שארית חיותו ובלון החמצן שמחזיק בקושי את הפעילות השוטפת, ה״עלון״ שואב, ממודעות ממשלתיות שמועברות לו מהל.פ.מ. (לשכת הפרסום הממשלתית) עשרות מליוני ש״ח בשנה. בנוסף, עיתונים שנרכשים לצ.ה.ל ומשרדי ממשלה. אל-על ועוד גופים שמחלקים עיתוני חינם. פרסומו בא לו רק בזכות יח״צ ופרובוקציות, חלקם זולות ומגונות.

העיתון ובמיוחד הגרסה האנגלית שלו, מהווה במה וקתדרה לכל צרוע וזב, שבוחר להשמיץ, להשחיר, לפמפלט, את מדינת ישראל ואזרחיה היהודים. ח״ו את אזרחיה הערבים. זו מדיניות מוכוונת עם אידיאולוגיה חד מימדית שיטתית. כל מה שיהודי, ישראלי, פסול. פלשתינאי, ערבי, מתקבל, רצוי. שנאה עצמית! כבר אמרנו?

לאורך הגלות והגולה, תמיד היו ״יהודי צאר״ למינהם, אוכלי קורצא לציבור למען עושר אישי. ״מה יופית יידן״ קראו להם. הם תמיד ראו בשנאת עמם וטובת עצמם. בצורה כזו או אחרת, ברוב התלאות, הייסורים והצרות הם נעלמו ונגזרו מהעם, ששמר על זהותו וייחודו היהודית כרוח ישראל סבא. האומה היהודית השילה אותם, גדעה וניתקה אברים רופפים. לאחר שמיקסמו את ליטרת הבשר שהפיקו משנאת עמם! הם בחרו להעלם בתהום הנשיה. טוב לכולם.

מדינת ישראל יהודית עצמאית, יוצרת להם בעייה קיומית. היא מפריעה להם להעלם ולהעלים את זהותם היהודית והישראלית. להיטמע, להתבולל ולהעלם. הם עושים הכל, למען העלמת הזהות היהודית והישראלית הפסולות וליצור כאן מדינת כל אזרחיה. בעצם חיינו, כאן ועכשיו אנחנו מפריעים להם.

דור הכיפה הסרוגה ששותף ובולט היום בכל רבדי, מוסדות ושכבות החברה בישראל, תופס את מקומו בשדרת הפיקוד הצהלי, שומו שמיים לבית המשפט העליון הגיע! חוסם אותם, תקע להם אצבע משולשת בעין החולה.

זוית הראיה ונקודת המבט של המו״ל האידיאולוג להרע והכתבלב משרתו הנרצע, מובנת? הם נמצאים כאן בדלית ברירה. עתידם שם, לא כאן. מה לעשות ששם לא מקבלים אותם בזרועות פתוחות ופרנסות בטוחות? ועוד כספי מיסי הציבור שנוא נפשם, מממן אותם?

מה שמפריע ודורש טיפול דחוף, זה הישענותם ויניקתם מהאוצר הממשלתי וכספי משלמי המיסים, אותם הם שונאים ומתעבים. זה חייב להיפסק.

מרוב מלחמות ושלל עיסוקים בתקשורת הישראלית. ממשלת ישראל והעומד בראשה, לא השכילו להשתלט על צינור ההזנה של התקשורת הישראלית. הל.פ.מ. מכאן מוזרמים כל שנה, מאות מיליונים עפ״י קריטריונים שרק ראשי ומנהלי הל.פ.מ. יודעים. ובעיקר קובעים.

מקדמת דנא, עיתון ״הארץ״ זוכה לאחוזים גבוהים ביותר בעוגת הפרסום, לא יחסית לתפוצתו הנמוגה והנמוכה, כמתבקש. למה? ככה. כך החליטו הגורמים הקובעים בל.פ.מ. בנימין נתניהו ראש הממשלה ושר התקשורת, האובססיבי לתקשורת, חלק נכבד מזמנו מוקדש לטיפול בה. עוד לא מצא זמן לטפל בל.פ.מ..

עשרות המיליונים שהוזלו ומוזלים מכיסו של המיליארדר שלדון הריסון למימון ״ישראל היום״, מתבטלים לעומת תקציבי הל.פ.מ. ״הליכוד בשלטון״, עדיין לא למד לשלוט. זה נושא לטור נפרד.
הארץ לפמ יוסי קליין יצחק שינפלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד