ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

הנשיא טראמפ מזהיר: "עדיין לא מאוחר לפטר את ראש ה-FBI"

התבטאות חריגה מאד של הנשיא דונלד טראמפ שולחת רמז עבה לעברו של ראש הבולשת האמריקנית, העסוק בחקירת התנהלות הנשיא וסביבתו במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות ארצות הברית • האם טראמפ יקצוב את כהונתו של ג'ים קומי?

רויטרס
רויטרס

ביום רביעי האחרון טען טראמפ כי אמנם יש לו אמון מלא בראש ה FBI ג'ים קומי, אבל הוסיף שזה עדיין "לא מאוחר מדי" כדי להסיר אותו מתפקידו.

בראיון לרשת FOX NEWS נשאל הנשיא על כמה בעלי תפקידים בכירים שהנשיא הקודם ברק אובמה מינה, ושנשארו חלק מהממשל החדש, כולל ג'יימס קומי. "האם הייתה זו טעות שלא לבקש מג'ים קומי לעזוב את תפקידו כמנהל ה-FBI בתחילת כהונתך?" נשאל הנשיא.

בתגובה אמר טראמפ כי "לא, זה לא מאוחר מדי, אבל אתה יודע, יש לי אמון בו, נראה מה יקרה. אתה יודע, זה יהיה מעניין".

כידוע ראשי האף-בי-איי מכהנים לתקופה של עשר שנים בתפקיד, כדי לשחרר אותם מהשפעה מפלגתית, אך דבריו של טראמפ יכולים להיחשב כרמז לקומי, שסיפר לאחרונה כי סוכנות ה-FBI חוקרת קשר לכאורה בין פקידים רוסים לבין אנשי הקמפיין של טראמפ לפני הבחירות לנשיאות.

הרמז העבה ששחרר הנשיא האמריקני, שנחשב חריג מאד לנשיא בארצות הברית, אמור להלחיץ את קומי שמן הסתם ירצה לשמור על תפקידו - ולגרום לו למשוך את ידו מחקירות שעלולות לסבך את הממשל החדש של טראמפ המבסס את שלטונו בימים אלה.
טראמפ חקירה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד