כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הרב עמאר: הציבור הדתי לאומי חשוב ויקר

השר אורי אריאל הגיע אתמול לביקור חג אצל הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים הרב שלמה משה עמאר • השניים שוחחו על דבריו הקשיים של העיתונאי יוסי קליין 'בהארץ' כלפי הציונות הדתית ועל הנעשה בחקלאות בישראל

הרב עמאר, פלאש90
הרב עמאר, פלאש90

אמש, ביום השני של חול המועד פסח, אירח רבה הראשי של ירושלים הראשון הרב שלמה משה עמאר את יו"ר האיחוד הלאומי, שר החקלאות אורי אריאל, שבא לברך ולהתברך על ידי הרב עמאר בברכת חג שמח. השניים נועדו על המצב החקלאות בישראל ועל דבריו הקשיים של העיתונאי יוסי קליין במאמרו 'בהארץ'.

הרב עמאר אמר לשר אריאל: "אין להתייחס לדבריו של יוסי קליין ואף לא להיפגע מהדברים שכתב. הציבור הדתי לאומי יקר וחשוב, לא צריך להתייחס לקליין מהארץ". בנוסף הרב עמאר חיזק את ידו של השר אריאל על פועלו במשרד חקלאות, והעשייה הציבורית הרחבה שלו כיו"ר האיחוד הלאומי.

השר אריאל איחל לרב אריכות ימים ובריאות, והמשך עשייה רוחנית ענפה למען תושבי ירושלים, מדינת ישראל והתפוצות. הוא סיפר לרב על ההיערכות המיוחדת לקראת חג הפסח בענף החקלאות: "הפקנו את הלקחים מהחגים הקודמים לגבי החוסרים בתוצרת החקלאית, והגענו השנה לחג הפסח ערוכים ומוכנים על מנת שכולם יחגגו בלי דאגות בשולחן החג". אריאל התייחס למאמר שפרסם יוסי קליין ב'הארץ' ואמר - "ההסתה של עיתון הארץ לא תשפיע עלינו. נמשיך לפעול למען העם והארץ".
הרב עמאר קליין הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד