י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

נאחזים בתקווה אחרונה: צפו - מנסים למצוא את שלושת הנעדרים

מאז יום רביעי, אז אבדו עקבותיהם של שלושת הנערים שנסחפו בכנרת, ממשיכים החיפושים אחריהם באוויר ובים • לכנרת הגיעו מתנדבים רבים עם אופנועי ים וסירות גומי, והם מצטרפים למאמצי האיתור • צפו בתיעוד מהיום השלישי לחיפושים

נאחזים בתקווה אחרונה: צפו - מנסים למצוא את שלושת הנעדרים

לאורך שעות הלילה (שישי) בוצעו סריקות על ידי שוטרי שיטור ימי במימי הכנרת - ניידות משטרה ומתנדבים ערכו סריקות על ציר החוף, בניסיונות לאיתור שלושת הנעדרים. הבוקר מתחדשים החיפושים אחר הנעדרים בכוחות משטרה מתוגברים, ומתנדבים הפועלים בים ברצועת החוף ובאוויר.

בהתאם להערכת מצב שבוצעה בשעות הלילה ובהתאם לתנאי מזג האוויר, החיפושים במים יתמקדו מול רצועת החוף המזרחית ובסמוך לאזורים בהם הנעדרים נראו לאחרונה בטרם נסחפו.

כזכור, שלושה צעירים נכנסו ביום שלישי לחוף לבנון בכנרת עם מזרן ים, כמו מאות אחרים, אך בעקבות רוחות חזקות ולא צפויות, השלושה נסחפו ונעדרים מאז - מה שמעלה את החשש הכבד לשלומם. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', כוחות גדולים ערכו מאז יום רביעי חיפושים נרחבים אחר השלושה. מעבר לשלושה נסחפו נופשים נוספים, אך אלה חולצו על ידי אזרחים עם אופנועי ים. מאז שעות הבוקר המוקדמות הצטרפו יחידת הצוללים של זק"א לצוותי החיפוש במי בכנרת יחד עם השיטור הימי וצוללי משטרת ישראל.

אחד משלושת הנעדרים הוא נחמן איטח בן 21, בן למשפחת חסידי ברסלב מביתר עילית. "בבקשה תתפללו עבור אחי, נחמן בן נועה שימצאו אותו מהר ושיכול להמשיך לחוגג איתנו את החג", אמר ל'בחדרי חרדים' אחיו אביאל, "כרגע ההתמודדות היחידה שלנו זה בתפילות. ההורים שלי נמצאים בביתר ומתפללים ואבא שלי נוסע איתנו עכשיו לטבריה לעמוד מקרוב אחר החיפושים, שם חלק מהאחים נמצאים ושכרו סירת מנוע ומשתתפים בחיפושים".

להלן מספר כללי בטיחות לנופשים בחופי הכנרת: יש להיכנס למים רק בחופים המוכרזים המעניקים שירותי הצלה, אין להיכנס לעומק המים עקב סכנת היסחפות, אין להיכנס למים על גבי אבובים או מזרני ים עקב סכנת היסחפות, ככלל, רצוי לא להיכנס למים לבד, בדגש לילדים קטנים, אלא בלוויית אדם נוסף מבוגר.































נעדרים כנרת חיפושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד