י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אח הנעדר בכנרת ל'בחדרי': החיפושים ימשכו גם בשבת

החיפושים בכנרת אחר שלושת הנעדרים נכנסו ליומם השלישי. נתנאל איטח, אחיו של נחמן בן ה-21 שנעדר, לא עוזב את המקום עד למציאת אחיו. "זה אחי הקטן" הוא אומר ופורץ בבכי

נתנאל איטל בכנרת דואג לשלומו של אחיו נחמן (באדיבות המצלם)
נתנאל איטל בכנרת דואג לשלומו של אחיו נחמן (באדיבות המצלם)

החיפושים בכנרת אחר שלושת הנעדרים נכנסו ליומם השלישי. נתנאל איטח, אחיו של נחמן בן ה-21 שנעדר, מספר ל'בחדרי חרדים' על החיפושים, התקווה והתפילות. נתנאל לא עוזב את המקום מאז שאחיו נעדר ומחכה לכל פרט ובדל מידע בנוגע לאחיו הצעיר. בנוסף, נתנאל גם מצטרף לצוות החיפושים הגדול.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', היישר ממקום החיפושים, הוא מגלה כי בהוראת רב המשפחה החיפושים ימשכו גם בשבת, משום ספק ספיקא של פיקוח נפש. הוא מספר גם שאחד הרבנים הגדולים אמר למשפחה שיהיו ניסים גדולים.

"אנחנו דואגים, מחכים ומצפים, אפילו שזה לא נראה כל כך הגיוני. אנחנו מקווים למצוא אותו בחיים. לפי הטענות של המחפשים, ברגע שהוא בולע מים הוא שוקע והם עושים כל מאמץ למצוא אותו".



"זה אח שלי הקטן" הוא פורץ בבכי, "הגענו לנפוש בחוף לפסח, לא הספקנו להגיע, לא מיקמנו את האוהלים. רצינו לאכול ארוחת בוקר. אני רואה בשעה 10:00 את נתנאל לוקח מזרן ים - לא דמיינתי שהוא ייצא עם המזרן לים בכזה מזג אוויר סוער, ובשעה 10:30 אנחנו רואים שהוא לא חוזר, ומאז אנחנו שבר כלי".

"אני קורא לכולם להמשיך להתפלל לשלומו של נחמן בן נעה".
כנרת נחמן איטח חיפושים נעדרים שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד