כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הזמר שביטל הופעתו יורה לכל הכיוונים: "רבני שקר"

הזמר יוני סירי, שביטל אמש במפתיע את הופעתו ביקנעם, יורה לכל הכיוונים: "גורמים צרי עין, נבלים ברשות התורה שמסתתרים בתחפושת של רבנים וקירוב רחוקים כביכול, מנעו ממני להופיע בעיר הולדתי יקנעם"

אילוסטרציה (פלאש 90)
אילוסטרציה (פלאש 90)

הזמר יוני סירי, שביטל אמש (חמישי) את הופעתו באירוע פסח ביקנעם, מפרסם היום פוסט חריף במיוחד, בו הוא תוקף גורמים ביקנעם, שלטענתו עומדים מאחורי המעשה.

כזכור, אתמול פורסם באתר 'בחדרי חרדים' כי שעות ספורות לפני מופע פסח בעיר יקנעם, ביטל הזמר יוני סירי את השתתפותו בהופעה, בה היה אמר להתארח לצדו של הזמר איציק אשל.

הסיבה לביטול השתתפותו במופע כרוכה ב'לזות השפתיים' שנוצרה בעקבות העובדה שאביו של הזמר הצעיר, דניאל סירי, משמש כחבר מועצה בעיריית יקנעם וכסגנו של ראש העיר. סירי הכחיש אמש כי יש קשר בין הדברים, ולדבריו הוא הוזמן כחבר של הזמר איציק אשל. בסופו של יום, שעות ספורות לפני ההופעה החליט סירי שלא להגיע.

היום, כאמור, מפרסם סירי פוסט תגובה חריף במיוחד, ומסביר מי אשם בכל הפרשה. "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו", הוא פותח את תגובתו. "גורמים צרי עין, נבלים ברשות התורה שמסתתרים בתחפושת של רבנים וקירוב רחוקים כביכול, מנעו ממני להופיע בעיר הולדתי יקנעם, וכבר בשעות הבוקר פנו לתקשורת כדי למנוע את הופעתי".

סירי מוסיף כי "ברצוני להדגיש כי איציק אשל הזמין אותי כחבר להתארח בהופעה שלו ביקנעם כאומן אורח ובהתנדבות מלאה, כדי לשמח את עם ישראל בחג".

את הפוסט חותם הזמר הצעיר במילים קשות: "דבר אחד אני יכול לומר להם: האמת חזקה מהכל, ואתם רבני השקר באיצטלא דרבנן תעלמו בקרוב. זו לא המילה האחרונה שלי. ממשיכים קדימה בכל הכח!", כך סירי.

מעיריית יקנעם התקבלה אמש תגובה ל'בחדרי חרדים': "מדובר באירוע לציבור הדתי שמתקיים בשיתוף מורשת ישראל, ומחלקת תרבות תורנית שבמועצה הדתית, והוא ממומן מהתקציב שלהן. זמר האירוע, איציק אשל, הזמין על דעתו את יוני סירי להיות אורחו באירוע, וברגע שנודע לנו הדבר, ועל אף שסירי היה צפוי להופיע בהתנדבות מלאה, סוכם שהוא לא יופיע באירוע".
יוני סירי דניאל סירי הופעה יקנעם פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד