כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בד"ה: השליח שהוכה באוקראינה נפטר בשבת

מבת ים מגיעה הערב הבשורה הקשה על פטירתו של שליח חב"ד, הרב מנחם מענדל דייטש ז"ל, שנפצע באורח קשה לפני מספר חודשים בידי פורעים אנטישמיים בז'יטומיר שבאוקראינה

הרב מענדל דייטש
הרב מענדל דייטש

מבת ים מגיעה הערב (מוצ"ש) הבשורה הקשה על פטירתו של שליח חב"ד, הרב מנחם מענדל דייטש ז"ל, שנפצע באורח קשה לפני מספר חודשים בידי פורעים אנטישמיים בז'יטומיר שבאוקראינה והוא בן 64 בפטירתו.

הרב דייטש הוכה ונשדד בצהרי יום שישי בחודש תשרי עד זוב דם ועילפון על ידי קבוצת שיכורים אנטישמים בז'יטומיר שבמערב אוקראינה. לאחר השוד פונה הרב מענדל לביה"ח המקומי באוקראינה.

בצאת השבת הוטס הרב דייטש להמשך טיפול בישראל. עם נחיתת המטוס בישראל הוא פונה למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שיבא בתל השומר.

לפני מספר שבועות הוסיפו לו את השם ברוך כסגולה לרפואה, אך בשבת הוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לב בני משפחתו חבריו וידידיו.

הרב מנדל דייטש התגורר בישראל ומתארח רבות בקהילות חרדיות באוקראינה, שם הוא מסייע לבני הקהילה. בנוסף, הרב דייטש שימש שליח חב"ד שנים רבות בצרפת, וידוע כאחת הדמויות הפעילות בקבר בעל התניא בהאדיטש - שם הוא נוהג לשהות מספר פעמים בשנה, ולשמש כרוח החיה במקום.

הלוויתו מחר ראשון (ערב שביעי של פסח) בשעה 14:30 בצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים להר הזיתים שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
הרב מענדל דייטש הלוויה אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד