ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

השף ו'הדוסים': 'לא יודע להכין אוכל טעים'

אמירתו המזעזעת של השף יונתן רושפלד על הכסף שלו "שהולך לדוסים" והסערה שפרצה בעקבות פרסום תגובתו ב"בחדרי חרדים" מגיעה גם לכנסת. ח"כ יגאל גואטה ל"בחדרי": "הוא מפיל את חוסר ההצלחה שלו על החרדים. אנשים מחפשים אוכל טעים והוא כנראה לא יודע לעשות כזה אוכל. שיבוא אלינו לאכול קציצות אולי יבין מה אנשים אוהבים"

יגאל גואטה (הדס פרוש, פלאש 90)
יגאל גואטה (הדס פרוש, פלאש 90)

אמירתו המזעזעת של השף יונתן רושפלד על הכסף שלו "שהולך לדוסים", והסערה שפרצה הערב בעקבות פרסום תגובתו ב"בחדרי חרדים", בה הצהיר רושפלד כי הוא עומד לחלוטין מאחורי דבריו, מגיעה גם לכנסת.

ח"כ יגאל גואטה מש"ס אומר הערב בתגובה ל"בחדרי חרדים": "איך הכסף של החרדים קשור אליו? זה נורא קל להתלבש על חוסר ההצלחה של עצמך בזה שאתה מטיל את זה על החרדים. הוא פשוט שף לא מוצלח, מה לעשות, וזה נורא קל להטיל את חוסר ההצלחה הזו על החרדים.

"אדון רושפלד, מה לעשות, לא אוהבים את האוכל שלך ולא רוצים את הכסף שלך וגם לא את הפה הגדול שלך" הוסיף גואטה.

"האמת היא, שרושפלד לא שווה תגובה - עוד בן אדם לא יוצלח שלא הצליח ושמנסה כעת להלביש את חוסר ההצלחה שלו על החרדים. יש כל מיני אנשים שלא כל כך הצליחו בחיים, יש גם כל מיני סוגים של עיתונאים שנעלמו מהמפה ולא סופרים אותם – להגיד כל מיני אמירות כאלו שבדרך כלל מתלבשות על החרדים, אבל זה לא ממש עוזר לקריירה. רושפלד ימשיך להיות לא מוצלח".

גואטה שיגר עקיצה לרושפלד ואמר: "דרך אגב, אני לא מבין, אם יש לו בעיה עם החרדים והדוסים, תעשה מסעדות לא כשרות ותהיה בריא, הוא הרי עשה מסעדה לא כשרה שבשביל להגיע לשם היו צריכים לחכות בתור שלושה ימים, אבל כנראה שבסופו של יום – אנשים מחפשים אוכל טעים והוא לא יודע לעשות כזה אוכל, מה לעשות. שיבוא לאכול קציצות אצלנו – אולי הוא יבין מה אנשים אוהבים".

קודם לכן הערב, צייץ גואטה בטוויטר: "יונתן רושפלד המהולל! אני שומע שאתה רק סוגר מסעדות לא מוצלחות. תהיה רגוע, הדוסים לא צריכים את הכסף שלך, לא את האוכל שלך וסולדים מהפה שלך".
יונתן רושפלד דוסים יגאל גואטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד